Eşimin ailesi yüzünden boşanmayı düşünüyorum?

Eşimin ailesi hastalık durumundan ötürü (kanser) bize yerleştiler hesapta 3 ay süre için ama tedavi süreci uzadı şu an 7 ay geçti afedersiniz g. ö. t. kadar evde eşim ben baldız kaynana kayınbaba birlikte yaşıyoruz. Hastalıktır dedim, allah rızası için dedim, benim ailemin de başına gelebilirdi dedim, sabrettim ama artık gücüm kalmadı depresyondayım. burda akrabaları da var, birgün bile gitmiyorlar. Eşimde bu durumda çok mutlu ailesi ile kalıyor anasına bakıyor diye ama hiçbir özelimiz kalmadı eşimle konuşsam 40 gün sırtında taşı 1 gün indir senden kötüsü olmaz misali... Ama artık eşimin aşırı aile sevgisinden korkmaya başladım. Yardımcı olur musunuz
Eşimin ailesi yüzünden boşanmayı düşünüyorum?
Cevapla