Ben 19, kadın 47 yaşında. Avrupa'da yaşamak için değer mi sizce?

Merhaba soruyu sorarken kendimden utanıyorum lütfen linçlemeyin. Ama avrupada yaşamak için değer diye düşünüyorum. Hepimizin hayali avrupada yurt dışında yaşamak. Benimde önüme bi fırsat geldi ama zor bir fırsat. Kadınla konuşuyorum 47 yaşında o ben 19 yaşındayım fransa vatandaşı ve bekar. Konuşuyoruz sürekli kalpleşiyoruz bile. Ama bunları yaparkende bir yandan kendimden de tiksiniyorum yemin ederim utanıyorum ama avrupa için değer diye düşünüyorum gerçekten kararsızım yardımınıza fikrinize ihtiyacım var saygılı bi şekilde yapılan her yoruma saygı duyarım
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar biliyorum her şey vatandaşlık için bile olsa formaliteden de olsa yinede kimseyi açıkta bırakacak bir insan değilim yine onu ziyarete gider alış verişini yaparım bir yandan kendime yeni hayat kurarken onuda dışlamam yani
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar yorumlarınızı okumaya çalıştım elimden geldiğince cevap vermeyede çalıştım görmediklerimde oldu onlarada dönmeye çalışıyorum kimse kusura bakmasın yorum yazan yardımcı olan herkese teşekkürler saygılı yorum yapanlarada ayrıca teşekkür ederim
Ben 19, kadın 47 yaşında. Avrupa'da yaşamak için değer mi sizce?
Cevapla