KEKELİYORUM :((nasıl geçer? Bir öneriniz varmı?

küçüklükten beri böyle nasıl desem yılda 2 3 kez oluyor ve 1 hafta ya da 2 hafta sürüyor. sesli kitap okuyorum, agzıma kalem koyarak konuşuyorum. ama şöyle bişi var. konusurken ya da konusmadan önce agzıma kekelemek gelınce her ne olursa olsun kekelıyorum. bazı yerlerde nefesım yetmıyor. zaten cekıngen bı ınsanım toplumda cok utanıyorm lutfen bısı soyleyın.(not doktora gitme gibi bir imkanım yok)
KEKELİYORUM :((nasıl geçer? Bir öneriniz varmı?
Cevapla