Bir erkeğe ilgi duymanın neresi hastalık?

Hani diyorlar ya eşcinsellik hastalık , lgbt biseksüellik sapkınlık. Abi ben küçücük bi çocukken 4-5 yaşındayken bile hislerimin farklı olduğunu anlıyordum. Çocukken film dizi izlerken yakışıklı bir erkek görünce içten içe merak ederdim hoşuma giderdi. Küçücük bir çocuğum o zaman ben nerem sapkın olabilir? Büyüdükçe hislerimin aslında farklı olduğunu dahada anladım. zaman zaman aile baskısına maruz kalsamda bu duyguları bastırdım fakat ergenlikle artık sakyalamadım kendimden. düşünüyorum keşke her şey farklı olsaydı. asla feminen değilim öyle tipleride sevmem. duygularıma rağmen hiçbir erkekle beraberliğim olmadı ilişkim olmaıd yapmadım yani. içimde duygularımla yaşadım ne yaşadıysam. fakat kendini ifade etmiş herşeyi özgürce yaşayan insanlara o kadar özeniyorum ki. aklıma kaçmak hatta bu ülkeden gitmek bile geliyor ha imkanım var mı zorlasan evet. ama kıyamadığım geride bırakamadığım bir çok şey var ve beni anlayacaklarını asla düşünmüyorum hergün lanetleyip dururlar beni herhalde. kafamda çok soru var gerek dini gerek toplum için ama şunu bilinki etrafınızda kendisine dayatılan bir kılıfın altında gerçeğini saklayan bir sürü insan var.
Bir erkeğe ilgi duymanın neresi hastalık?
Cevapla