Ateşe körükle mi gidersiniz?
Uzlaşmacı tavır mı takınırsınız?
Uzlaşmacı tavır mı takınırsınız?
Hiç bir şekilde etkileyecek bir davranışta bulunmam yadırgamamda normalleştirmemde beni ilgilendiren arkadaşımın psikolojisi olur. Onun kendi hür ve rasyonel karar alması için bazı sorular sorabilirim. Doğruyu düşünmesi için. Sonrasında pişman olacağı bir davranış içine girmesini istemem ona kararlarında yanında olurum sadece. 🤷♀️
Öncelikle arkadaşıma kendini sorgulamasını söylerim. Herhangi bir yanlışı ya da hatası olmadığını düşünüyorsa ayrılmasını eğer kendince böyle bişey varsa düzeltmesi için yardim ederim.
Bir yuva kolay kurulmuyor.
Cevap
10Cevap
Öncelikle aldatan kişinin onunla arasındaki lişkiye bakarım. Eşi aldatmış olsa bile ayrılınca arkadaşım daha fazla üzülecekse uzlaşmacı tavır almaya çalışırım. Ama o bu adiliği yapan kişiden kurtulmaya hazıe ve huzur bulacağına inanıyorsa ayrılması yönünde yardımcı olurum.
Genel şartlara bakıp ona göre mantıklı bir yol çizmesini önerirdim.
Aldatmanın uzlaşma tarafı olduğunu düşünmüyorum kesin ve net deliller var ise ortalığı yakabilirim
yakın arkadaşım eşi tarafından aldatılmış derim, kırarım dizimi otururum
Karışmam iyi olur Allah tan kötü olur benden bilinir
yanında olurum boşanma ve tazminat davası açmasını söylerim
Tabi ki onu bırakması için onunla konuşur ona destek olurum ama onu aman ne olucak affet ya da git kavga et diye fikir vermem sessiz sedasız gitmesini öneririm
Yakin arkadasimsa adamjn agzini burnunu kirarim degilse aman erkektir şeyi suludur kisaldimi yoo devamke derim
Bilmiyorum arkadaşımla ilişkisine bağlı.
Ateşi ne körüklicem ateş olur adamı yakarım
Sakinleştirmeye çalışırdım çok çok boşanırdı
Ateşe körükler giderim
Onu herkese rezil ederim
verirdim körüğüüü
Bekarsın belli
Yok tabii körğk dediğin ne?
Karışmamak daha iyi
Yani elaleme vurdurmaya devam?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?