Ben 22 yaşındayım annem 61, psikolojim bozuluyor?

Tek çocuğum. Ben 22, annem 61 yaşında. Hayatta annemden başka kimsem yok. Babam da yaşlı. Zaten pek sevmiyorum, yanında rahat edemiyorum muhabbetimiz bile yok denicek kadar az. Annemi çok seviyorum ama yaşı ileri olduğu için çok üzülüyorum. Ben daha hayatın çok başındayım. İstiyorum ki evliliğimi görsün, çocuğumu görsün. Birlikte gezelim. Dışarı çıktığınız zaman bir süre sonra yoruluyor. ok kaliteli vakitte geçiremiyorum. Bu psikolojiden nasıl çıkabilirim?
Ben 22 yaşındayım annem 61, psikolojim bozuluyor?
Cevapla