Dayımlar yeni eve taşındılar onları ziyarete gitmek istedik ama yengem pandemiyi bahane edip gelmeyin dedi. Haklı mı?

Dayımlar yeni eve taşındılar uzun zamandır görüşmüyorduk anneannem geldi dün hem onu görmek hem evi görelim dedik. Bugün de telefon ettik yengeme gelmek için - pandemiden dolayı misafir kabul etmiyoruz, dedi.- ki yengem sosyal bir kadındır tamam pandemi var ama zaten akşama kalacak halimiz yoktu. Kendi annesi, kız kardeşleri, arkadaş çevresi yeni evine hiç mi gelmedi yani. Bozulduk açıkcası
Dayımlar yeni eve taşındılar onları ziyarete gitmek istedik ama yengem pandemiyi bahane edip gelmeyin dedi. Haklı mı?
Cevapla