Aslında cehennemde sadece ateş yoktur bir sürü işkence çeşidi vardır örnek;
•soğukla azap, yılan akrep gibi hayvanların sokması, irinli su içirmek, zakkum yedirerek bağırsakları parçalamak, gayya kuyusuna atmak, başına topuzlarla vurmak gibi bir çok azap çeşidi vardır her ne kadar cehennem diyince aklımıza sadece ateş gelsede. Peki siz gerçekten cehenneme gitmekten korkuyor musunuz yoksa umrumda değil mi diyorsunuz?
•soğukla azap, yılan akrep gibi hayvanların sokması, irinli su içirmek, zakkum yedirerek bağırsakları parçalamak, gayya kuyusuna atmak, başına topuzlarla vurmak gibi bir çok azap çeşidi vardır her ne kadar cehennem diyince aklımıza sadece ateş gelsede. Peki siz gerçekten cehenneme gitmekten korkuyor musunuz yoksa umrumda değil mi diyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet, elimi yanlışlıkla yaktığımda bile aklıma istemsizce cehennemde nasıl yanacagim acaba gibisinden sorular geliyor 😄
Çok fena
Selam @külllkedisi
ben bu işkenceyi görmeyeceğimi düşünüyorum çok iyi insanım kaç aç doyurdum çocuk giydirdim
Yaratılmışları razı etmek için yaratılmadık. Tabiki açları da doyur ama ilk öncekinin Allah’ın rızasını kazanmak ve Allah’a ibadet etmek olmalı
Ben cenneti sorguluyorum cehennem zaten saçma geliyo bazen. Şaraptan sütten nehirler huriler nuriler her istediğimiz şeyin olmasını canıni sikmaz mı
Sana rahatlık batıyosa sıkar
İstiyosan cehennemde ateşten yatağın hazır
Ben mi dedim beni yolla dünyaya diye. Namaz kılmadigim için cehenneme gideceksem giderim
Milletin gotunu neden yalayayim küfür bile etmiyorum. Sen gidersin ama bu ağız ve önyargıyla hdhd
Sana mantıklı geliyor mu eğer tanrı varsa bu kadar sadist olması tanrının?
Taneının sadist olması mı? 9 yaşındaki çocuğa önce tecavüz edip sonra parçalara ayıran birisi (örnek) bu işkencelerden daha fazlasını hak ediyor. Allah zaten iyi insana işkence yapmaz
N*h yapmaz 😀 kuranda sadece namaz kılmayanların bile cehenneme gidiceği yazıyor
Nahhhhhh yaparrrrr asıllll kuranda her ayette Allah çok merhametli ve esirgeyicidir yazıyor herrrrr ayettte sen onları görmüyonmu malll “Allah, kendisine şirk koşulmasının dışındaki istediği kimselerin bütün günahlarını bağışlar..." (Nisa, 4/116)
Nohut beynini çalıştır ve google a yüz tümörü yaz ve suratın öyle olsaydı din, iman kitap diyebilir miydin? Bunu kendine sor, binlerce insan var o şekilde aynaya bakamayan, onları allah yaratmış
Bu dünya imtihan dünyasıdır emin ol o acıdığın insanlar eğer sabrederlerse cennette “iyiki dünyada hasta doğmuşum Kİ sabrettim diye Allah bana böyle bir cennet vaad etti” diyecekler. Ama işte o zaman da onlar sana acıyacaklar cehennemdesin diye. AYRICA sen Allah’ın yarattığı kulu bu kadar düşünüyorsun da Allah kendi yarattığını senden daha çok düşünmez mi sanıyorsun?
Aynen onları sevdiği için yüz tömürleriyle yaratıyor çok mantıklı
O acıdığın insanlar ölünce iyiki hasta doğmuşum diyecekler. Hasta doğan insanların Allah KATINDA yeri ayrıdır ama sen bilmezsin. Ne diyor ayette; “Sizin hayır bildiklerinizde şer, şer bildiklerinizde hayır vardır. Allah bilir de siz bilemezsiniz.” (Bakara/216)
O kadar umrumda değil ki ateistim
Bunu söyleyerek kendini aşalıyorsun ama sen bilirsin
Nerde kaldı müslümanın ahlakı anlayışı hoş görüsü?
🦍🦍🦍🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🐒🐒🐒🐒🐒🐒♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️
Tamam dostum sen kendini böyle avutmaya devam et ben sükunetle seni bu ortamdan banlatmak adına elimden geleni yapacağım
Evet sende haklısın napalım
Lahmacunselamı, bilmiyom ki
Lahmacun ne alaka lan
Lahmacunselamı, lahmacunu çok sevdiğim için burdakiler bana lahmacunn diyodu bende lahmacunselamı diyerek giriş yapıyorum
Lahmacunun neyini seviyon pizza dururken
Lahmacunselamı, deli etme beni çiğköfte lahmacun pizza üçüde aşkım
Offfff çiğ köfte de var tabi lan cennette hepsini istediğim kadar yicem ve kilo almicammmmmmmm tabi inşallah gidebilirsem
Umrumda değil benim kombinem var
O ne lan
Cehennem kombinesi locadan
Yani Müslüman değilmisin
Müslümanım ama hırsızlık desen var kaçakcılık desen var her türlü halt var
Namaz kılıyomusun
Hemde 6 vakit ama bu aralar kılamıyorum işler yoğun
Kıl kıl iyi olur. Ama hırsızlığı da bırak ya neyi çalıyon skdkkdldld
Mesela Kafir migrosu protesto için ordaki alkolleri çalıp zarara sokuyorum sonra şeytana inat onları içi.. yani döküyorum extra sevap point kazanıyorum jdjdjdjd
Hakskslskskd iyi kafirlere yap bari
Yeni hedefim carrefour
Korkmuyorum
Hehe
Cok korkuyorum
Tabikide korkuyorum
cehennemdeyiz zaten
Hehe cehenneme gidince görürsün
Cehenemdeyim zaten
Hehe cehenneme gidince görürsün
Umrumda değil