Babam normal mi lütfen fikir verir misiniz?

Biraz uzun olacak çünkü çok doldum. Babamın yanına geldim 1 aylığına ehliyet için. Babam ve annem ben bebekken boşandılar bu arada. Burdayken tüm ev işi bana ait hepsini yapıyorum. Mutfak tezgahı yeminle böyle tezgah görmemişsinizdir aylardır duran yemek kalıntılarından tutun çıkmayan kirlere kadar dolu. Hepsini iğrenmeden 2 saatte temizledim. Buna rağmen ne zaman bi bayan arkadaşı arasa kötülüyor beni, bi kere iyilediğini görmedim. Çok pismişim dağınıkmışım ama fena kötülüyor her seferinde yapıyor bunu, ben sanatın her dalı ile uğraşan biriyim müzikten tutun resime kadar. Babam insanlara şey diyor bu kadar fazla işle uğraştığın için bişey olmaz senden diyip gülüyor. Ama habire aşağılıyo beni. Ben de kızdım artık, insanların yanlarında beni kötüleme neden kötülüyorsun diye. Bi anda bana seni evlatlıktan reddederim biletini alırım defolup gidersin dedi. Şok oldum bunu çalışanlarının yanında söyledi ve aşırı tepki verdi. Ben daha 7 yaşında çocukken sırf anneme kızdı diye bana da küserdi 4 yıl görmemişliği, aramamışlığı var bu adamın. Babamın bu lafı ettiğini gören çalışanı da geldi üzülme sen baban hep olumsuz düşünüyor, biz de kendi düşüncemizi söyleyip konuşamıyoruz dedi. Neyse o akşam kendisi gelip barıştı benimle. Bu sabahta beni uyandırdı çorba istiyormuş. Tamam yapıcam dedim. Kalktım kahvaltımı yaptım daha yeni bitti odama gittim. Hemen yanıma geliyor çorbamı ne zaman yapıcaksın yapsana diyor. Yapıcam biraz dinleniyim dedim. Ve rica ettim su alır mısın diye. Çünkü içme suyumuz yok 0. Ve koliyle almamız lazım diğer türlü ben hep yokuş aşağı yukarı elimde koli sularla çok zor çıkıyorum. Arabası var sonuçta kötü bişi demedim. O da alırım belki sonra dedi. Dedim tamam suyumuz da gelsin yapıcam sana. Sonra yine kızmaya başladı utanmazmışım istediğim anında olsun istiyormuşum, ama kendisi sabah çorba istediği için kaldırıyor uykumu bölüyor? Habire yanıma gelip çorba yapsana diyor? Ya arkadaşlar yaparım seve seve de, kendisi de inat ediyor anında yapiyim onun istediğini diye. Tamam kızıyım ama şu an daha çok çalışan kölesi gibi hissetiriyor. İnsan bi kere iyilemez mi ya? Bi anda başladı yine "seni evlatlıktan reddedicdm biletini alıp defolup gidiceksin bu 2 oldu dedi," aşırı tepki verdiğini, çok alındığını söyledim. Arkamdan masalara vuruyodu ve bu beni koruyan babamın çalışanı da yanımızdaydı babamo sakinleştirmeye çalışıyordu. Ya arkadaşlar sorun bende mi cidden üzülüyorum artık. Her dediğine cidden sakince tepki daha göstersem böyle davranıyor bana.
Babam normal mi lütfen fikir verir misiniz?
Cevapla