Coronayı hiç ciddiye almayan akrabalarımız var ve temaslılar birde bize neden gelmiyorsunuz diyorlar?

Ya teyzemin kızı evli damadı da corona olmuş bunlar da bir gün önce hep beraberlerdi teste girmişler pozitif damat neyse evlerin de karantinaya girmişler birtane de bebekleri var 1 yaşında oda teyzemler de kalıyor annesi babası çocuğu görmek istemiş teyzemler de götürmüş corona olduklarını biliyorlar hep beraber kahvaltı yapmışlar anneme anlatıyor teyzem ne olacak ki biz korkmuyoruz diyor ya ne slk insanlar var ya birde trip atıyor siz bize gelmiyorsunuz ki diyor çünkü coronanın en zirve yaptığı zamanda bile heryeri geziyorlardı böyle akrabaları olan var mı? Nefret ettim ya
Coronayı hiç ciddiye almayan akrabalarımız var ve temaslılar birde bize neden gelmiyorsunuz diyorlar?
Cevapla