Kötü içeriklere ulaşmak bu kadar kolay olmamalı, değil mi?

İnternet üzerinden sapıkça içeriklere ulaşmak çok kolay. Neden önlem alınmıyor? İnsan çocukları için endişeleniyor gerçekten. Ayrıca günümüzde tacizlerin artmasının sebebi de bu. Çünkü bazı insanlar görüp sapıkça hislere kapılıp uygulamaya çalışıyorlar diye düşünüyorum. Çünkü karşılarındakileri de o sitelerde gördükleri gibi sanıp çekinmeden tacizde bulunuyorlar diye düşünüyorum. Bu kadar kolay olmamalı bu içeriklere ulaşmak. Bence o türlü sitelerin tamamı yasaklanmalı. Siz endişe etmiyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle şeylerin yazılımlarla engellenebildiğini biliyorum. Sorun bu içeriklere rahatlıkla ulaşılabiliyor olması.
Kötü içeriklere ulaşmak bu kadar kolay olmamalı, değil mi?
Cevapla