Kızların evlendikten sonra soyadlarını değiştirmesine bakış açınız nedir?

Ben sıcak bakmıyorum bu olaya. Düşünsenize, annen, baban, erkek kardeşlerinle aynı soyadı taşımıyorsun. Sanki hiç bu aileye ait olmamışsın gibi bir duygu hissettiriyor insana. Bence kadın hiç soyadını değişmemeli ya da ki evlendiği erkekle ortak bir soyad bulup öyle kullanmalı. Ya da ki hem baba soyadı hem de evlendiği erkeğin soyadını birlikte almalı. Sizce evlilik yapmış bir kız kocasının soyadını almadıysa kocasına saygısızlık mı etmiş oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben burda kendi fikrimi belirttim. Herkes herkesin fikrine saygı duysun. Ben sicak bakmadiğımı dedim. Farklı düşünenler de var tabii
Kızların evlendikten sonra soyadlarını değiştirmesine bakış açınız nedir?
Cevapla