Bu ülke bu insanlık nereye gidiyor?

5 kişilik belediye kadrosuna 52 bin kişi başvurmuş çevremde çoğu insan işsiz işten ayrılan 2-3 sene işsiz millet evlenemiyor barklanamıyor bişey alamıyor satamıyor sırf pandemiyle alakası yok pandemiden öncede böyleydik. adam kızına tecavüz ediyor köpeğe saldırıyor hergün kadın cinayeti trafikte kavga sokakta kavga millet tavuk keser gibi birbirini kesiyor. çalışan hakkını alamıyor herkes barut gibi geziyor ne oldu bu insanlara bu millete hiç iyiye gitmiyoruz işsizlik tavan parasızlık tavan bi yanda ballı kaymak götürenler bir yanda aşırı yoksullaşan halk herşey bitti
Bu ülke bu insanlık nereye gidiyor?
Cevapla