Evliliği çok iyi giden bir çifte neden "Çocuk olduktan sonra görürüm ben sizi" gibi tabirler kullanılıyor?

Yani çevremde olsun sosyal medyada olsun, evlilikleri çok iyi gidenlere sürekli "çocuk olunca böyle olmuyor", "çocuk olduktan sonra erkek kadından soğur, aldatmaya daha çok meyillenir" vesaire deniyor. Yani benim açımdan asıl çocuk olduktan sonra o bağların daha güçlü olması lazım. Sonuçta ikinizden bir parça, bir can dünyaya geliyor niye böyle söylediklerini anlamıyorum. Var mı evli olup da haklı ya haksızlar diyebilecek birileri?
Doğru haklılar
Alakası yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evliliği çok iyi giden bir çifte neden "Çocuk olduktan sonra görürüm ben sizi" gibi tabirler kullanılıyor?
Cevapla