Detaya ihtiyacı olmayan bir soru
Bütün güzel ❣️ li şişkolara selam
Bütün güzel ❣️ li şişkolara selam
Bir keresinde birisi bu tarz bir şey demişti. O zamanlar pek sallamamıştım. Yeter ki bitsin, şu günler geçsin kafasındaydım o zamanlar ama çok çok haklıymış. Bazen o günleri çok özlediğimi fark ediyorum.
Ben bana bir gün bu günü çok özleyeceksin diyen kişiden nefert üstüne nefret ediyorum,
Cevap vermekten de inanılmaz derecede nefret ediyorum nefffreeeeett😡
Bu aralar gizli görüş yapasım var nedense
Somurtkan zaten yorumdan anlaşılıyor sen olduğun😂😂😂 ayrıca sen gizlilerden de nefret etmiyor muydun 🤔
@Catutigernos 😂😂evet ben gizlilikten de nefret ediyorum, benimkisi de iş olsun.
Hemen anlaşılıyorum😂
Aynen o yüzden suç işleme 🤪 senin canın belli ki sıkılmış biraz
@Catutigernos evet yaa dün sineğin biri midemi bulandırdı
Evet inan çok özlerdim. hemde çok
teşekkürler :D
Biliyorum derdim
Cevap
46Cevap
Çok basit,
Bu devran hep böyle sürüp gitmez ki
Sen de solacaksın günün birinde
Aklına gelecek ayrılığımız
Pişman olacaksın günün birinde
Pişman olacaksın günün birinde... derdim
Aynı günün tekrarını yine yaşarım derdim. Herkes kendini büyütmeyi nedense seviyor. Gereksiz muhabbet derim.
Evet bu gün çok özleyeceğim bir gündü. Arkadaşlarımla beraber çok iyi vakit geçirip eğlenip güldüm bugünü unutmam 🦋
Yaşadığım her günü bir şekilde özlüyorum. Çünkü hayat her yeni gün farklı bir şey çıkarır önüme. Bu sebeple zaten cevabım net.
Çok doğal karşılarım...
Memlekette her geçen gün daha kötüye gidiyor, bu günler güzel günlerimiz...
Dedi ve doğru çıktı ahaha ne diyeyim şom ağızlı köpekmiş.
Offf boş boş sözler..
Özletmeyin yineleyin derim
Her günün güzelliği anısı farklı
Geçmişi özlüyorum epey geçmiş yani çocukluğumu şişko 😉😉
Neden olduğunu izah et bakalım ona göre karar vereyim derim..
Beterin beteri vardır insan her gün başka bir günü zaten arar :)))
evet bir gün bu günü özleyeceğim hatta özlediğim günleri düşünüyorum Şu an
Olabilir derim. Her gün bir diğerini aratabilir, insanın başına ne geleceği belli değil ki.
Hadi o zaman bu günün tadını çıkaralım derim sınırsızca 🤗🌸😎
Giden gider Gittiği gün biter eski özlersen Eğer Sen yarına yaşayamazsın
özlediğim o kadar çok güzel günüm var ki, bu yanında zayıf kalır..
Bunu dostlarım hep der bende aynen kardeşim diyorum
Hiç bir cevap vermem, susarım, dadece, ve hiç bir zaman konuşmam
Sen hayırdır kardeş Nostradamus'un b*kumunu yedin ,? Nerden biliyosun derim 🤭🤭🤫🤫
Özlem zaten dünlere olur hep. O yüzden haklısın derim:)
Kader yazıldı, mürekkep kurudu...
Hayırlısı bebeğim derim 🙄🙄
Evet haklı olabilirsin zaman gösterecek derim.
Haklı olabilirsin. 😂
Ciddiye almam.
Özleyeceğime eminim derim
Bulunmaz Hint kumaşı mi 😄. Derim.
Peki bir geleceğim olmazsa cevabını veririm.
Hayırlısı , şu an pek umrumda değil.
Hayatım zaten dünlerimi özlemekle geçiyor derdim.
Her günüm aynı geçiyor nesini özleyim? derim.
Dün zaten bu günü özlüyordum derim.
İyiymiş lan
Sende her gün bu günü özleyeceksin derim
Kim ölecek acaba diye oturur ağlarım
Ben dünüme değil, önüme bakarım derim..
hadi ordan lan derim 😂😂
Benim adıma düşünme derim
o zaman bu günü unutulmaz kılaım
Umarım önümdeki günler daha güzel olacak derim
Olabilir derim.
hayırlı günler derim
ne alaka derim
Biliyorum
Taam
Demişti haklı çıktı
"Tamam" derim
olabilir derim
Haklısın bro derim
İnanırım
Ne alakala derim 🙄
En kötü günüm böyle olsun derim o zaman
Özlerim
Haklisin derim 😂
Sen de özleyeceksin.
Tutup skerm dahada özliyim diye
Vermm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?