Magazalar tiklim tiklim...
Sosyal medya falan yikiliyor zaten...
Sosyal medya falan yikiliyor zaten...
Türkiye' nin %10' u orta direk ve zengin olsa 8 Milyon 400 Bin insan eder. Bu kadar kişi de tüm AVM' leri, mağazaları, caddeleri dolduracak büyüklüğe sahip. Ayrıca bunun gurbetçisi ve Arap Turisti, diğer milletlerden turistti var. Herkes nasıl görmek istiyorsa öyle görüyor.
Elimizde son kalanları yiyoruz emeğimizi yiyoruz ne yapalım yani parasız mi olalım aç mı kalalım.
Ha evet para yok çünkü deyim olarak gerçekte ise ekonomik kriz ile alım gücünün düşmesi var.
Hem insanlar daha refah bir yaşam istemeleri onların hakki
Cevap
17Cevap
Cogu kisi borsadan, kripto paradan, dovizden parayi vurdu zaten.
Nolursa olsun gösterisi seven bir milletiz ya taksitle de olsa alırız.
Herkeste bı kredi kartı manyakligi var aldı başını gidiyor dur bakalım ne olacak 😊😊
hikaye anlatıyo hepsi para yok diyenlere bakma sen asıl para onlarda :D
Biz türklerin meşhur sözüdür imanla para kimde olduğu belli olmaz
Parayı harcıyor ondan sonda para yok diyorlar heralde
aynen öyle sorsan ülke battı bitti “ yalanınızı..”.
yalancının biri eksilemiş
Eee bu toplum gösteriş yapmayi sever açta olsa acim demez
kredi kartı borçladır
Maaşın ilk günü herkes zengin 😂😂
Borsa yüzünden altcoin yüzünden
Zaten böyle harcadıkları için kimsede para yok
Biz gösteriş meraklısı bir milletiz de ondan.
Cevabi bulursan banada anlat
Kredi kartı
Herkes uyanıklığı var
bi biz fakiriz 😂😂
Ben de anlamıyorum
Nasıl yok?
Ez bırçime 😃
Hani sen uyuyordun 😃
Kim o herkes?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?