Kocam ile beraber sıkça kavga ederiz ama bu seferki bambaşkaydı. Bana sesini yükselttiğinde dayanamayıp ağzıma geleni söyledim. Canı yansın istedim ama biraz kendimi kaptırdım. Bunları söylerken keşke çocuğum yanımda olmasaydı ama her şeye şahit oldu maalesef.
O bana sesini yükselttiğinde onu bastırarak bende bağırdım. Seni sevmiyorum ölmeni istiyorum Çok yaşa diye defalarca bağırdım.
Yaptıktan sonra çok pişman olsam da o an ki sinirle bir anda ağzımdan kaçırıverdim. Senin bu bana savunduğun çocuğun senin değil diye bağırdım. İkisi de bana baktı sustu. Kocam o an kalp krizi geçirdi. Ama şükürler olsun ölmemişti yaşıyordu.
Bu olayın üstünden 4 ay geçti. Çocuğum hala psikolojik tedavi alıyor. Eşim ile o olaydan sonra neredeyse hiç görüşmedik, evi terk etmişti. Yaklaşık bir kaç gün önce bilinmeyen bir numara tarafından arandım. Banka kuyruğunda olduğum için cevap veremedim. Ama ondan sonra aynı yabancı numara defalarca kez aradı.
Telefonu açtım. Arayan kocamdı. Çocuğu görmek istediğini söyledi. Direkt senin çocuğun yok ismet dedim. Telefonu suratıma kapattı. Yeniden aradım ama açmadı. Bugün öldüğünü öğrendim. İntihar etmiş. Son bir kez benden çocuğunu görmek istedi benden ama ben bunu bile yapmadım ona. İğrenç birisiyim biliyorum. Ama sadece size sormak istedim. Ben şimdi ne yapacağım? Çocuğum delirmek üzere benim suratıma dahi bakmıyor. Eşim öldü. Nasıl atacağım bu yükü üzerimden yardım edin...
(siteye girerken gerçek yaşımı yazmadım.)
O bana sesini yükselttiğinde onu bastırarak bende bağırdım. Seni sevmiyorum ölmeni istiyorum Çok yaşa diye defalarca bağırdım.
Yaptıktan sonra çok pişman olsam da o an ki sinirle bir anda ağzımdan kaçırıverdim. Senin bu bana savunduğun çocuğun senin değil diye bağırdım. İkisi de bana baktı sustu. Kocam o an kalp krizi geçirdi. Ama şükürler olsun ölmemişti yaşıyordu.
Bu olayın üstünden 4 ay geçti. Çocuğum hala psikolojik tedavi alıyor. Eşim ile o olaydan sonra neredeyse hiç görüşmedik, evi terk etmişti. Yaklaşık bir kaç gün önce bilinmeyen bir numara tarafından arandım. Banka kuyruğunda olduğum için cevap veremedim. Ama ondan sonra aynı yabancı numara defalarca kez aradı.
Telefonu açtım. Arayan kocamdı. Çocuğu görmek istediğini söyledi. Direkt senin çocuğun yok ismet dedim. Telefonu suratıma kapattı. Yeniden aradım ama açmadı. Bugün öldüğünü öğrendim. İntihar etmiş. Son bir kez benden çocuğunu görmek istedi benden ama ben bunu bile yapmadım ona. İğrenç birisiyim biliyorum. Ama sadece size sormak istedim. Ben şimdi ne yapacağım? Çocuğum delirmek üzere benim suratıma dahi bakmıyor. Eşim öldü. Nasıl atacağım bu yükü üzerimden yardım edin...
(siteye girerken gerçek yaşımı yazmadım.)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer