38.media.tumblr.com/.../...n6apj1tto5hlo1_1280.jpg
Ya bu kızın yüzüne bayılıyorum, şu ana kadar gördüğüm en güzel yüz, siz ne düşünüyorsunuz?
Ya bu kızın yüzüne bayılıyorum, şu ana kadar gördüğüm en güzel yüz, siz ne düşünüyorsunuz?
Bence bu kadının yüzü daha güzel... tabi garip duran saç rengini görmezden gelerek olaya sadece yüz olarak bakarsak
static.guim.co.uk/.../Annie-Lennox-009.jpg
Selena Gomez'i yüz olarak harbi beğenirim.
Minyon ve fındık faremimsi...
:/.../Selena-Gomez.png
Bu kadın yenilir.
Yahu bu iki resmi nasıl bir tutarsın. d
haklısın
Gerçekten çok güzelmiş :)
Ama bunun gibisi zor bulunur :
otekihaberler.com/.../...stun-34993562-391-470.jpg
www.kizlarindunyasi.com/.../pelin-karahan-19.jpg
al o zaman daha güzeli :)
:DDDD
Niye güldün yav ben bu kıza hastayım :D
Cevap
30Cevap
Hayatımda gördüğüm en güzel yüzü ünlü olmadığı için paylaşamayacağım.
yaa paylaş merak ettim, karşılaştırcam ikisini. d
Kız arkadaşım niye paylaşayım orada burada sjfh
Oys :D
Yerinde bir tepki
Ben qorqdum amma :D
Bence bu hayatinda gördüğün en güzel yüzse acidim sana
Bu kızıl olcak tadından yenmez.
yaşlı bu
@Göthelangelo kızıl hali bu https://i.hizliresim.com/LdZQ2b.jpg
anaa barathenun karısı :D
hayır benim karım bu https://i.hizliresim.com/vYXZ5R.png
baratheon un ilk karısı :DDD images6.fanpop.com/.../...w-34778436-2832-4256.jpg buda benim kocam
bu adam gece nöbetçisi yeminini bozduğu ve seninle evlendiği için şimdi onu idam etmek zorundayım.
''mesele istemek değil yasalar böyle''
Stannis o kızıl ile evli değil ki o kadın stannise yardım ediyor sadece arada yavşıyor da stannise
ben monica bellucci der giderim. göz zevkim için arada bir resimlerine bakıyorum.
Alnı çok geniş ve dudakları estetik, sanırım burnu da.
hı evet gözler de lens zaten
Ayrıca çilli.
ve ESMER.
Çok ama çok daha güzelleri var. Bu orta güzelliğin biraz yukarısı.
dudaklari dogal degil soyliyim ama guzel olmasina mani degil tabi, çok guzel
bence gsl değil daha güzel yüzlülerini gördüm hemde makyajsız doğal hali :)
dudakları nekadar acayip birazda anlı geniş fak at güzel
poşet gibi parlıyır :)
Dudaklar lens galiba :D
keşke böyle bir metresim olsa :)
Kızda bir iticilik var sevmedim
Daha güzellerini de gördüm...
Bide cekik olmasa gozleri tam benlik :)
ahaha bu mu en güzel yüz.
THE END...
Gördüğüm en güzel yüz değil. Ama zevkin güzel.
daha güzellerini de gördüm..
güzelde senin bunu beğenmen biraz garip olmuş :)
Eşcinsel değilim kıskanç da değilim. bir hemcinsimi beğendim alt tarafı ne var bunda
yok canım tebrikler cesaretin için
Silikonu Basmislar Dudaklara
Gözler de mi silikon
sen yüz dedin ama Gözlere Laf Yok :)
Hoş bir yüz yoksa sen misin? :)
Her insan çok tatlıdır. Resimde paylastiginiz gibi
Alnına boeing 767 iner * =S
Türk kızlar ölmedi yaşıyor :)
Baya güzelmiş
usa japan ortak yapımı gibi bişey olmuş
sen buna diyorsan kız görmemişsin demek ki :)
Ay yok
Güzel değilki?
güzelmiş.
Ölmüş l*n bu :D
Begenmedim
yuhh cok itici
kafasi olmasa güzel.
Ben beğenmedim fazla
Kim bu sumuklu ya:))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar