Başkalarıyla kıyaslanmak size nasıl hissettiriyor?

Ben çevremdeki insanlarla kıyaslanmaktan nefret ediyorum. Çünkü hayat herkese eşit ve adaletli değil ne yazık ki. Kiminin olanakları çok iyiyken kimisi çok zor bir hayatın içinde mücadele etmek zorunda kalıyor. Ama birde bunları bile bile hala sizi onlarla kıyaslama yapıyorlar ya ne deyim ve bunu yapanların başında insanın ailesi geliyor ne yazık ki...
Başkalarıyla kıyaslanmak size nasıl hissettiriyor?
Cevapla