AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
ben davet edersem ben oder o davet ederse o oder ve ben masada otururkem kım gelırse gelsın hesap odeyemez
bnce atmamalı bir erkeğin yanında hoş olmaz erkek ödetikten sonra başka yerde hesaplaşırlar artık ne kadar tutmuşsa hesap :D
haydaaa :D
eee ama ne yaplım öyle :D beleş ymk yemek var mı? :D
o zaman bir Almanla evlen onlarda herkez kendi yediğini öder. Evli olsalar bile.
mekanda hesabı ben öderim sonra evde hesaplaşırız :D
iki tarafta öğrenciyse ortak ödemek en mantıklısı ya :D
kizlar hesabi başka türlü ödüyor sen takılma orasına bırak erkeklerde para bok :D
Bır Ara Sevgılımle Yemek Yemıstık Restaurantta hesabı zorla odedıgı ıcın tartıstık gözüme yumruk attı gözümün şişdiğiyle kaldım ıyımı :( Hesap: 182.45 kurus gelmıstı
kız mı yumruk attı? kaç kurtul abi :D evlenince koruma istersin polisten :D
Yok artik yazık olmuş nerden buldunuz öyle bir kızı :D
ewt kız attı yumrugu hıc sorma cok kotu oldum yha benım masamda kımse hesp odeyemez dedı ne dıyım sımdı
valla denk geldı tanıstık sevgılı olduk kız cok fena
kız-Senin paran burada geçmez yavrummm
valla hıc sorma kendısı odeyecekmıs sonrada kızlara hesap mı odetılır dıyorlarr odeyen oduyor ıste:)
bence oda ödemeli yani yarı yarıya çalışıyosa tabi geliri varsa ama çalışmıyorrsa veya geliri yoksa lafı bilşe edilememliğ :D
Hatunu 1 yere çeğırmışşısam elini cebine sokturmam zaten adamsam ben onu türlü öderim. bügün hesabı ödemiyen yarın kıza nasıl baksın
Benim kız ödemiyo ki anasını satayım. Bir kere olsun ben ödiyim aşkım demedi. İşinde gücünde ama çok nankör yauw :D Günde 500 tl hesap ödesem 1 tl si de benden olsun demez.
hahahah eli sıkı ha :d iyi olur evlenince zenginleşirsiniz :DDD
Valla inş. bakalım ya. :D
Şahsen benim kız arkadaşım çalışmadığı için hep ben ödüyorum oda ödemek istioyor ama para kazanırsa anca ara sıra oder
böyle bir alışkanlık olmuş hesabı hep erkek öder bazi arkadaşlar sizin gibi oluyo cebe zorla para sıkıştırıyolar :))
bence ödemeli hani derler ya kadın erkek eşit diye o yüzden sırayla herkes ödemeli. Gerçi Hiç ödetmedim de ama ödemeli
Gel gör ki yüzüne karşı da öde diyemiyorsun senden bekliyor çoğusu :/
atıyomuş gibi yapmalıdır :D
erkek için incelikten ve kibarlıktndr diye dşnyrm.
%50 kabulümüzdür sadece kızın ödemesi kabul edilemez çok acil durumlarda istisna yapılabilir tabiki.
çünkü kızların vajinası var istediği gibi evlilik öncesi erkeği yönlendirir, evlendikten sonra bile kocasından para almadan ilişkiye girmeyen kadınlarmış büyük günaha giriyorlar haberi yok
Türk toplumunda maddiyat olarak bagimsiz olmadigindan sanirsam
Ben hiç ödemedi hep onlar ödediler ama bundan sonra ben ödiyeceğim :)
Hep karı parası mı yedin oğlum? :)
Evet öyle oldu :)
incelıkk k
yapmak için ama ben olsam hep kızlar odesın derdım
O zaman biraz zor kız bulurdun
benimle yemeğe çıkarmısınız mı?
söz veriyorum bütün hesabı sen ödüceksin.
kendıne guvenı olmayan erkekelrın gosterdıklerı guc gosterısı... fark yapmaz kımın odedıgı
Alman usulu en iyisi bence
Genelde ben odemek isterim
Kiz itiraz ederse alman usulu
her alanda eşit olduğunu iddaa eden bayanlar konu hesap ödemeye gelince salağa yatıyolarD::D:D:D
bencede yani hanımlar parası nedense cok değerli akrep var ceplerinde yok bırak desekte yarıyarıya ödenmeli bence ddensizliğin luzumu yok yani :))
Bence atmalidir illaki erkeğin odemesine gerek yok en azından alman usulü iyidir
Aslan burcu musun
Katılıyorum ^
O zaman güzel bir zekan var. Kezbanlardan değilsin
Bugüne kadar hiç bir kıza odetmedim ama bugünden sonra öde tecem ödedikleri ya
Ben hesabı ödeyebilecek güçteyim benim yanımdayken rahat ol gibi bir imaj sergilemek istiyorlar
Bence her iki taraf da hesabı ödenebilir. Bu aradaki resmiyete veya arkadaşlığa göre değişir.
Aaa neden cebine atmaz cunku cuzdan cantasindadir :-)
valla en iyisi güçleri birleştirmek her manada.
güç birliğii ! açılın ulen :D
ABİ KARIM OLACAK KİŞİNİN CÜZDANI OLACAĞIM. PARAMIZ BIR SEVGIMIZ BIR HERSEY BIR!
Ortak ödeme yanımdaki erkek hayır diyemez
vaaay sevdim :) bizde öyle olmuyor işte niyeyse bir sen ödeyemezsin havaları
Kabul etme ortak ödenicek ya da bir daha çıkmam falan de illaki kabul ediyorlar biraz da gurur meselesi yapıyorlar sonra neden kızlarda hesap ödemiyor diyorlar
çünkü adettendir (ne güzel bir adetmiş)
Hahahahah :D tavuktur yol hesabı :D yazık bee :D
ahahaaha doğru yaa yazık
beleşten yiyor bazıları * fakirleri al şu 5 lirayıda demiyor direk kaçıyor dışarı
Yok öyle bir dünya ben ödetirim.
Fakir oldukları için. eee hehhehehe :D :D
kızlar mı fakir :/ bence hep siz ödediginizden onlar zengin :D
Anlasana işte gız erkek hep ben üstünüm zenginim güçlüyüm ayağına yattığı için yani aklı sıra kıza "benim maddi durumum" iyi mesajı vermeye çalışıo. Elimiz mahkum tabi ben bir kere çok kızmıştım kız arkdaşıma sadece 15 Tl ödettim gıcıklığna yapmıştım :) kötü bir niyetim yoktu :) AMA kız arkdaşım olacak pislik "cimri" diye hertarafa adımı yaydı sonra da terketti beni üstüne de aldattı. Halbuki onun ev kirasını bile ödemişliğim vardır yani normalde bir de cimri damgası yedik
ne diyim ki allah kurtarmiş seni sevinmelisin boşver :)
seviniyorum zaten. yiyiciymiş demek ki :D beni de yerdi :D :D
Ben davet etmissem ben oderim tabiki
artistlik olsun deyü.
Centilmenlik... :)
***Yüzbaşı***
bir müddet sonra tavuk gözüyle bakılır ama
Bakan bakar... :) :D
benim yanımda ödeyemez
-parali-
işletmeyi satın alırsın :D
her türlü :D
kim icat ettiyse zaten fakirim agjshd
Hahah :D :D
senın gıbı kız lazım :D
hahah çok var üzülmeyin denk gelir :D
insallah
Ödetirsem yerin dibine girerim :/
ödersen de o yerin dibine girer :/
ben ödetiyorum arada. fotoyu değişmişin :D
Hahahah :dd
Ödetilmediği için pamps :D
Namus meselesi haline geldi bu konu
adamlık taslamaya calıstıkları icin :)
diğer tospaaaa ya noldu naptınız l*n ona :(
valla ben ödetirim. ödetiyorum da.
en akıllıcası
ben ödetmem ama teklıf etmesıde hosuma gıder :D
Ben attırmam , sebebi önemli değil.
Ödemek istiyorsan hay hay :P :))
ben hep kıza ödetiyom kanka öyle daha zevkli
Öyle gerekiyor heralde :))
sana hesap ödeten biriyle olmak istermisin
elini cebine atamaz.
net.
haha kim diyo ödetilmez diye :D
Töreler dlvldlfkdj
boş konuşmasınlar öyle bir töre yok param yoksa mecbur ödeyecek, varsada o ya da ben öderim onun lafı olmaz...
Onu bende merak etmişimdir
akşam yatağa kolay ata bilmek için
işte ordan sıkıntı tı
Ben ödetiyorum vallah :)