Cevaplara ihtiyacım var. Psikolog mu, psikiyatri mi?

Gençler ben 30 yaşınday bi kızım, ailenle yasıyorm. Cahil değilim her şeyin farkındayım. Babam ben bu yaşıma kada hep borç işledi. Neler çektik neler. Küçükken şiddet olayları, annemi nasıl dövdüğünü v. S bilirim. Benim de bi danışan gitmem şart Biliyrum ama bu adama artık sabrım kalmadı. Kızı olarak göt kurtulur diye ben bile borç verdim. Maas kartıni aldım annem verdim evi annem gecindirior. Yarin aksam banka hesap hareketlerine bakicam. Muhtemelen bi borcu daha çıkacak. Allh aşkına psikoloğ mu psikiyatri mi? Nere gidim ya da onu hangisine getireyim?
Cevaplara ihtiyacım var. Psikolog mu, psikiyatri mi?
Cevapla