Negatif enerji veren arkadaştan nasıl uzak kalınır?

Ya bi arkadaşım var seviyorum onu falan iyi tamam ama kız bildiğin negatif enerji saçıyor etrafa, ben gayet iyi bi şekilde oturuyorum bir arıyor bir sürü anlatıyor onu teselli ediyorum o iyi oluyo telefonu bir kapatıyor tüm derdi bana geçmiş sanki, benimde hayatım zor ailevi sorunum var, bende yalnızım ama umutluyum ve ne zaman pozitif konuşsam hep şey öyle olmaz hayal aleminde yaşıyorsun bilmem kız resmen beni zorla depresyona sokuyor, ondan uzak durmak istiyorum kaç defa soğuk davrandım asla bozulmuyor hep görüldü atıyorum yine arıyor falan, hepten küsmek değilde bu huyundan vazgeçsin istiyorum
Negatif enerji veren arkadaştan nasıl uzak kalınır?
Cevapla