Herkes bukadar iyi ve dürüst ise bunca kötülüğü kim yapıyor?

Sosyal medyada olsun normal hayatta olsun bakıyorum herkes topluluk içerisinde entellektüel ve insanlığın zirvesine çıkmış edalarında takılıyorlar iyilik güzellik ve adaletten bahsediyorlar (özellikle sosyal medyadakiler) madem herkes bukadar iyi bunca kötülüğün müsebbibi kim? Bu derece iki yüzlülük bana biraz fazla geldi. Siz ne düşünüyorsunuz?

Günaydınlar dilerim herkese güzel günler dilerim
Herkes bukadar iyi ve dürüst ise bunca kötülüğü kim yapıyor?
Cevapla