Bazen iyi ki ahiret var diyor musunuz?

Cektigim acilari düsünüyorum da iyi ki ahiret var cünkü hic kötülük sahibinin yanina kalmayacak en gec ahirette hesabi sorulacak. Bazen düsünüyorum bu dünya icin üzülmeye degmez burasi sonsuz degil burda sadece iyi bir insan olmaliyim ve cennetti haketmeliyim.
Bazen iyi ki ahiret var diyor musunuz?
Cevapla