Arkadaşım çok değişik biri onlarda kaldım akşam iyidi baya eğlendik ertesi gün başka biri gibi, yalandan samimiyet yapmaya çalışıyor günaydın diyorum ilk eline telefonu alıyor cevap vermiyor , yaptığım işlere karışıyor, yapamıyormuşum gibi laf sokuyor
Örneğin kıldığım namazdan tutun kolumun kılına kadar ben sustukça üstüme geldi sonra bende kendimi ezdirmeyince daha da gıcık oldu sonra hiç bişey olmamış gibi iyi oluyo birden böyle gıcık oluyor neden böyle yapıyor
Örneğin kıldığım namazdan tutun kolumun kılına kadar ben sustukça üstüme geldi sonra bende kendimi ezdirmeyince daha da gıcık oldu sonra hiç bişey olmamış gibi iyi oluyo birden böyle gıcık oluyor neden böyle yapıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
sorunları vardır ya da seni sevmiyordur göründüğü gibi değildir. mesafe koy. o gelirse konusursun sorarsın
kendini bi bok sandığını sana ispatlamaya çalışıyor en basitinden arkadaşlığını bozabilirsin
Evet onların hep konuştukları var benim güzel olmama ramen yok yanlış alama egolu bi insan değilim
kanka çoğu yakın arkadaşlar kendi egolarını yakın arkadaşıyla yüceltiyolar sende buna izin verme bildiğin ezik durumuna düşürüyo seni ya arkadaşlığını bitir ya da ona karşı ezilme
Evet beni eziyor ben hayal kurmayı severim bi olay olunca bana diyoki yine hayal kurmaya başladı kendimi ezdirmiycem ortamı hep ben yumuşatıyordum samimiydim ama artık öyleolmıycam ezdirmiycem
aynen öyle o kimde senden daha ileride olacak tabikide kendini ezdirmeyeceksin gerekirse böylesine arkadaşlık kuracağına arkadaşsızlık kalırsın daha iyi
bu kız manyamış başka kanka bul
Sende durma kendi evine git
Gidemedim uzaktı ailem beni almasını bekledim
Kaç gün kalcan orda
1 gün kaldım ertesi gün geri döndüm ilk defa kaldım
şu an nerdesin
Kendi evimdeyim o yaptıkları ağrıma gitti
Bence yol ver gitsin
Yol veremem
Niye
Sen evde istemiyor bence
Boşver millette kalma bi daha egolu arkadaşın var
İlk defa kaldım başkada kalmam
Ben akrabalarim da bile kalmıyorum kendim rahatsız oluyorum arkadaşımda da kalmam
Bende ama doğum günü diye
Hayat dersi almış oldun
O hayat dersini bir arkadaşımdan almıştım ama yine sanki aynı olcak gibi sorun bende insanlara çok iyi niyetli oluyorum yapım gereği
Kaç yaşındasın
17
Iyi tecrübe edinmiş oldun
Neden acaba? Merak ettim
Bende size soruyorum
Belki soğudu senden