Kendi yöremizin ağzıyla konuşmak neden "kaba konuşmak" olarak nitelendiriliyor?

Herkes İstanbul ağzıyla konuşmak zorunda mı? Benim yöremde nasıl konuşuyorsam öyle konuşurum. Bu niye "kaba" sayılıyor ki. Saçma bence.
Kendi yöremizin ağzıyla konuşmak neden kaba konuşmak olarak nitelendiriliyor?
Kendi yöremizin ağzıyla konuşmak neden "kaba konuşmak" olarak nitelendiriliyor?
Cevapla