Son iki haftadır ona karşı olan hislerim değişti. Ne yapacağım şimdi ben?

iki sene boyunca onu hep dostum yakın bi arkadaşım olarak gördüğüm hatta konuşurken bi erkekle konuşur gibi gayet rahat ve onun karşı cins olduğunu düşünmeksizin konuştuğum bir arkadaşım var ama son iki haftadır ona karşı olan hislerim değişti onu bir insan olarak zaten çok seviyordum ama şimdi bir bayan olarak da hoşuma gitmeye başladı gülüşü sesi herşeyi bana çok güzel geliyor kendime o senin arkadaşın böyle düşünmemelisin yanlış birşey diyorum ama hala hislerimi değiştiremiyorum ve bu beni çok rahatsız ediyor sizce ne yapmalıyım onunla bir süre görüşmezsem ona karşı olan hislerim düzelirmi?

dip not: lanet olasıca hormonlar! >:|
Son iki haftadır ona karşı olan hislerim değişti. Ne yapacağım şimdi ben?
Cevapla