iki sene boyunca onu hep dostum yakın bi arkadaşım olarak gördüğüm hatta konuşurken bi erkekle konuşur gibi gayet rahat ve onun karşı cins olduğunu düşünmeksizin konuştuğum bir arkadaşım var ama son iki haftadır ona karşı olan hislerim değişti onu bir insan olarak zaten çok seviyordum ama şimdi bir bayan olarak da hoşuma gitmeye başladı gülüşü sesi herşeyi bana çok güzel geliyor kendime o senin arkadaşın böyle düşünmemelisin yanlış birşey diyorum ama hala hislerimi değiştiremiyorum ve bu beni çok rahatsız ediyor sizce ne yapmalıyım onunla bir süre görüşmezsem ona karşı olan hislerim düzelirmi?
dip not: lanet olasıca hormonlar! >:|
dip not: lanet olasıca hormonlar! >:|
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar