Ayrıldıktan 1 hafta sonra başkasıyla oldu. Ne yapmalıyım bilmiyorum?

Merhaba derdimi anlatacak kimsem yok varsa da anlayacak kimse olmadığı için buraya yazmak istedim. 7 aydır sevdiğim bir kız arkadaşım vardı. İlişkimiz de bir ay önce bitti. Onu çok seviyordum onun da beni sevdiğine inanıyordum. Çünkü bana her zaman şey derdi; sen tanıdığım en harika adamsın, ilk defa sevildiğim bir ilişkinin içindeyim kimse bana senin kadar merhametli davranmadı derdi. O üniversite son sınıfta ben çalışıyorum. Bir ayakkabı alacak olursam ilk ona alır o ay param kalırsa kendime alırdım kalmazsa sonraki ay kendime alırdım. Hasta olduğunda işten izin alıp onu hastaneye götürürdüm ben hasta olsam kendim gitmezdim. Karnımız açsa ilk onun doymasını isterdim. İlişkide ufak tefek kıskançlık yaptığım şeyler oluyordu onun dışında bir zararım olmadı. İnstagramdan tanımadığın kişileri ekleme, arkadaşlarınla okul çıkışı otostop çekip milletin arabasına binmeyin ben taksiye binmen için yardımcı olurum diyordum. Babası vefat etmiş olduğu için ona karşı ayrı bir hassaslığım vardı ve kırmamak için ekstra çaba gösteriyordum. O ise en küçük şeylerde bağırıp hakaret ediyordu ben sessizce ağlayıp içime atıyordum. Bu kız bana sen çok iyi bir baba olursun deyip benimle geleceğe dair ümitli konuşuyordu. Benden bi bahaneyle ayrıldı ve durduk yere küfürlü konuştu ve her yerden engelledi. Buna rağmen ben ayağına gidip çok güzel şeyler paylaştık kötü bitmesin diye sarılıp ağladım veda ettim. Dün onu başka biriyle sürekli birlikte gittiğimiz cafede gördüm o da beni gördü ama yüzüme bakmadı hiç. Ortak arkadaşımıza durumu sordum bana şunu dedi; seninle ayrıldıktan sonra imamoğluna destek yürüyüşündeyken biriyle tanıştı ve birkaç gün içinde sevgili oldular dedi. Ben onun benden özür dilemesini beklerken başkasıyla gördüm. Yaşadığım hayal kırıklığını anlatamam. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum gerçekten. Unut falan demeyin zaten unutmak için çaba gösteriyorum. Ama birini sevip ona sadece iyi olduğum halde ve o da beni sevdiğini söylemesine rağmen ayrılık acısını yaşamadan nasıl başkasıyla oluyor ben bunu idrak edemiyorum

Ayrıldıktan 1 hafta sonra başkasıyla oldu. Ne yapmalıyım bilmiyorum?
Cevapla