Ateist olanlar , sanki meslekmiş gibi ya da çok övünesi bi şeymiş gibi kendilerini övüyorlar neden ?

Savunacak bi şeyleri olmadığı için çıyak çıyak bağlıyorlar bir de neden. Ne düşünüyorsun?
Ateist olanlar , sanki meslekmiş gibi ya da çok övünesi bi şeymiş gibi kendilerini övüyorlar neden ?
Cevapla