KADIN DEDİĞİN HERKESİN İÇİNDE KAHKAHA ATMAYACAK?

Bir post altına yorum attım gelen cevap ve verdiğim cevap anlamıyorum sen ne hakla gelip evet atamaz dersin ben ya da biz sen ya da size göre mi hayatımızı yaşayıp hayatımızı şekillendiricez?
Bu tam bir zorbalık ve psikojik şiddet değilde ney?
Hayır gerçekten böyle düşünen insanlar var mı?
Şimdi bu post'un altına bolca kahkaha atacağım ve tüm kızlar benimle birlikte kahkaha atacak.
KADIN DEDİĞİN HERKESİN İÇİNDE KAHKAHA ATMAYACAK?
KADIN DEDİĞİN HERKESİN İÇİNDE KAHKAHA ATMAYACAK?
Güncellemeler
+1 yıl
Böylelerini burda görüp okuyanları istediğimiz yerde kahkaha atabilecegimizi bolca kahkaha atarak kudurtuyoruz kızlar böyle adamlar (lafın gelişi) kudurdum. Hepiniz KUDURUN!!!
KADIN DEDİĞİN HERKESİN İÇİNDE KAHKAHA ATMAYACAK?
Cevapla