Sevgi görememek beni bitiriyor ben nasıl ayakta kalıcam?

Arkadaşım yok. Anne babam da beni sevmiyor sevgi göstermiyorlar. Bi ilişki yaşamaya halim de yok. Her gün ağlıyorum o kadar sıkıldım ki hayattan ne olurdu bana birileri güzel şeyler söyleseydi, beni düşünseydi sevseydi. Şimdi ölüp gitsem kimsenin haberi olmaz. Telefonumu ömür boyu kapasam kimse beni merak etmez. Yaşamak istemiyorum artık 21 yaşındayım ama ölmüş gibi hissediyorum. Ne yapıcam ne olur yol gösterin
Sevgi görememek beni bitiriyor ben nasıl ayakta kalıcam?
Cevapla