Gizli Üye(36-45)+1 yılHer soruna gelen biri olarak benim hiçbir soruma gelmeyen ukala ve kendini dev aynasında gören kendini bişey zanneden ama hiç bir halt olmayan sıradan birisin, oysaki seninle ciddi şekilde tanışmak istiyordum ama karakterini görmüş oldum bu yüzden senden hiçbir şey olmayacağını anladım
11 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılHerkese saygili hanim hanimcik bir yapin var. Tartistigin insanlara bile sayginligini bozmuyorsun. Ayrica neseli pozitif bir insansin. Zeki ve biraz hazir cevapsin.
Bir cok insan soru kitligi cekerken. Sen ilgi cekici sorular bulabiliyorsun. Insanlara mesafelisin ama soğuk degilsin.
Insanlari insan oldugu icin seviyorsun.
Cevrende seni seven coktur diye dusunuyorum.16 Yorumla- +1 yıl
Sevenim az âmâ kusur arayanım VE ezenim çok. Burda bile yorumlarda ezmek için fırsat verdim onlara. Içlerinde kalıp dert olmasin sonra
Beni ıyi takip etmişsin teşekkür ederim 😶 - +1 yıl
Rica ederim. Ben sadece sorulara yorum atmiyorum. Soruyu soran kisilerin gelen yorumlara yazdigi, gorusleride okuyorum. Bu yuzden senin hakkinda az cok bilgi sahibiyim.
Sevenin burada az'dır baska yerde coktur. Bence pekte kafaya takma o konuyu. Cunku sen burada sadece kisiligin ile degil. Secimlerin ile ilgili de sorgulaniyorsun. Gerek kilik kiyafet gerekse siyasi goruslerin ile. O yuzden buraya bakarak kendinde kusur arama. - +1 yıl
Doğru diyorsun sorumu hazırladım bomba soru gelicek olsun kavga meydanı ortalık 😂😂
- +1 yıl
Hadi bakalim. Patlat gelsin. Ortam şenlensin.🙂
- +1 yıl
Harika analiz yapmışsınız. Tebrikler en içten dileklerimle 👏👏👏
- +1 yıl
@Sakaryalim Tesekkur ederim.
Gizli Üye(36-45)+1 yılAllah'ın yarattığı 8 milyarcık kullarından birisin. Şükür etmen gerek, ayrıcalığın var, müslüman olarak geldin dünyaya. Yine inşAllah ponçik bir müslüman olarak son nefesinde dilinde şahadet ile göçersin bu dünyadan.
12 Yorumla- +1 yıl
Inşallah
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim.
+1 yılÖzünde iyi niyetli ama pek siyasi konularda dünyayı ve onların yaşadığı yerlerden biraz uzak yorumlayan bunun da kültürel bir geleneğin devamı olduğunu ve bu yüzden pek anormal bulmadığım ponçik biri
14 Yorumla- +1 yıl
Siyâset görüşüm bana normal karşıt gorusluye katı geliyo. Âmâ bende böyle insanım işte
- +1 yıl
Valla bilmiyom artık bime de ünilileri bile almıyolarmış seçmece usulüne dönmüş tabi torpil varsa olur bi de bi bakan şöyle demiş her asgari ücretlinin evi ve arabası var demiş tabi burda kast edilen sıfır değildir bence çünkü ikinci el bir evle bir sıfır araba fiyatı aynı para yapıyo 120 bin gibi😄ev alacağına araba al daha iyi hem yatıyom hem gidiyo ama ikinci el araba alınırsa o da 40 bine var 20 yıllık olmadı ondan alır Millet 🤣komik ya seviyom bu sizin tarafları Aya da gidiyoz zaten oh çok takdir ediyorum zekalarını
- +1 yıl
Siyasete girme bence cidden kendime hakim olamıyorum bu konuda
- +1 yıl
Yok ben sadece piyasadaki istatihi paylaştım ne kadar uyuyo uymuyo halk karar versin ama yaşlılar değil tabi yeni jenerasyon çakıyo durumu İnternet var dünya var zaten dini alet etmeye hiç girmiyorum napsın garibim reis yaşlılar öyle kontrol oluyo ha birde bunların akrabaları oğulları hep zengin ihaleler mihaller Peygamberin bir sözü vardı neydi Allah hırsıza lanet etsin kısaca, eden etmiş benim bir sözüm yok zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
- Aile & Toplum konusunda 965 cevap paylaştı.
u +1 yılEskiden haylazponçik hesabı vardı o musun bilmiyorum ama o kişinin soruları bir tuhaftı, moderasyonluk hatta. Ama bu hesap öyle değil, görüşler falan iyi yani.
11 Yorumla- +1 yıl
Anladım
ben resimlere yorum yapamam tanımadığım kişilere de mantık yürütmem. tanıdığım kadarıyla efendi neşeli bir kardeşimizsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah arkadaşım
- Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılRuhunuzu çocuk kalması için zorluyor ve çok zaman tepkilerinizi kırmamak için yuttuğunuzu düşünüyorum.
14 Yorumla- +1 yıl
Doğru hâlâ oykeyim😔😔
- +1 yıl
Yeri geldiğinde asla durdurmayın. Bu sadece size zarar verir ve aksine karşı tarafın sizi üzmesinde oranı arttırır.
- +1 yıl
Zarar biyerde son bulacak elbet
- +1 yıl
O sınırı kendimiz çizmeliyiz. Aksi takdirde zaten zarar bizi yok ettikten sonra tabiki son bulacak.
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kötü düşünce yok bee. İyi biri, iyi şeyler yapan bazende birazcık saflık yapan biri. Benden iyi biri.
12 Yorumla- +1 yıl
Sonuç olarak kötüyüm 😂
+1 yılKendi halinde kızsın nikin haylaz ama haylaz oldugunu düşünmüyorum
Bilmem belki ponçik olabilirsin zamanla göreceğiz11 Yorumla- +1 yıl
Bakalım zamanla
gayet hos bi fotograf.. butun erkekler ister hatunun boyle giyinmesini
22 Yorumla- +1 yıl
Giyenen denk gelir inşallah size
+1 yılTanımıyorum ama inşallah iyi insanlara denk gelirsin ömrün boyunca
21 Yorumla- +1 yıl
Inşallah kuzum sende 😍
Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. İlgi çekiç soruların seni farklı kılıyor saygılı ve neşeli bir mizacı var
11 Yorumla- +1 yıl
Oyyy kuzum 😍😍
Sana iyi gezmeler. Eminönü güzel bir yer. Benim çocuklarım da çok sever.
12 Yorumla- +1 yıl
Maşallah onlara
Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı. Haylazların en haylazı; ama tatlı mı tatlı soruları var.
11 Yorumla- +1 yıl
Sorularım mı tatli
Dalga dalga dalga dalgalanııyooo Hatcemi görenler falan filan Murat Övüç 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru
Sen çok güzel çay yapan patates kızartması yapan kitap okumayı Seven kendi halinde bir kızsın yani İstanbul'da Kadıköy'de yaşıyorsun daha sayayim mi
12 Yorumla- +1 yıl
Motive veren bir yorum oldu teşekkür ederim dayı 😶
+1 yılSenı yeterince tanıyorum seni sana anlatsam yok artık dersın
21 Yorumla- +1 yıl
Yakinen tanışmıyoruz nasıl ıyi tanıyorsun ki beni
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu sitede kendine göre bir dünya kurmuş, o dünyanın da kraliçe Elizabethi olmuşsun, sana ulaşamıyoruz
12 Yorumla- +1 yıl
Ulaşılması zor değilim sorularım herkese açık her zaman
Ben ulaşılmak ıstemiyorum sadece
Cevap sahibi+1 yılben sorularına değil de sana ulaşmak istiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılMeraklı
Neşeli
Konuşkan
Hafif öfkeli
Bol tripli birisin bide (bana göre :ddd)13 Yorumla- +1 yıl
Bakk sen sana tripmi yapmisim😂😂
Cevap sahibi+1 yılTahminim bu, görüşlerini çok sık görüyorum ve bence böylesin. Yani kötü bir şey değil aslında :d şu an da biraz oldu sanki :DDD Ama neşeli olman güzel, soruların sitenin güzel yönü bana göre yani kısa sürede dönersin umarım :d
- +1 yıl
Döndüm ki kendimi sizlerden mahrum bırakamadım 😂😂
Selam, tanımıyorum ki sadece iyi avutuyor derdim.
11 Yorumla- +1 yıl
Iyi avutuyor derken
+1 yılyorumlarından ve görüşlerinden sorualrdan anladıgım kadarı ile rezil kepaze bir insansın
24 Yorumla- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
sadece düşüncemi söyledim incittimse hoş karşıla ama benim için öylesin.. kendini beğenmiş bir şeye benzemeiği halde sanki dünyanın en üstün kişisi gibi davrandıgınızı görüyorum
- +1 yıl
Öyle olmadim için kırılmadim 🙃🙃
- +1 yıl
bence daha fenasın..
Gizli Üye(36-45)+1 yılkış günü kafasinda güneş gözlüğü taşıyan bir özenti sever , sonradan görmesin.. bye
11 Yorumla- +1 yıl
Ulan görsele ne kadar meraklisiniz
+1 yılSen benim iyiki tanıdığımsın.
Torunum sun
Poncikimsimsin
Bu sitede 1. sin ☺☺12 Yorumla- +1 yıl
Sağol dayi
- +1 yıl
Sende Sağol ☺
- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılCanım kardeşim. Ponçiğim benim 🌺🌺🌺
22 Yorumla- +1 yıl
Oyyy kuzum yaa 😍
- +1 yıl
Canımsın kardeşim benim ❤❤
+1 yılGezmeyi seven birisin.
21 Yorumla- +1 yıl
Evet seviyorum
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. İsmi Sümeyye derim fjdbdkdnd
13 Yorumla- +1 yıl
Ismim sümeyye degilki ama
- +1 yıl
🤫🤫🤫
+1 yılTanımıyorum seni ama haylazlık etme poncikk
11 Yorumla- +1 yıl
Yok etmemki
Seni tanımam ama ponçikleri severim.
12 Yorumla- +1 yıl
Niye seversin
+1 yılSen haylaz bir ponçiksin yazardım
12 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah arkadaşım
- +1 yıl
Ne demek kardeşim
- Aile & Toplum konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılGizemli kişilik tecrübeli birisi
13 Yorumla- +1 yıl
Gizemli değilim inanki
- +1 yıl
Değilsen bile gizemli ol aşağıdaki görüşler testesteron kokuyor ve iğrenç 🤮
- +1 yıl
Bu gece gommek bedeva kaptan😶
Ponçik😀.. haylazlığını görmedim daha.. derim..
17 Yorumla- +1 yıl
Göremezsin bu gidisle
- +1 yıl
Gitmiyorum soru sormaya ara verdim
- +1 yıl
Beni takıp edenler çok vefalı insanlar xaten. Karşılık vermedim halde hiç pes etmediler VE HEP sorularıma geldiniz sen VE diğer takip edenler gerçekten teşekkür ederim çok ıyi insanlarsiniz 😶☺
+1 yılbence fotoğraf çekmeyi seviyorsun
12 Yorumla- +1 yıl
Evet seviyorum
- +1 yıl
bilirim
hiç gözümden kaçmaz :D
+1 yılŞen şakrak birisin bu kadar biliyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah arkadaşım
Tanımam tanımadığım için yorumda yapamam
11 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah
+1 yılsen misin bu resimdeki?
13 Yorumla- +1 yıl
Hayır benimde aynı yerde resmim var âmâ görsel olarak kullandım
- +1 yıl
artık soru neden paylaşmayacaksın ki?
- +1 yıl
Kendimi dinlicem dinlemeye ihtiyacım var
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hayatı yaşıyorsun ponçik🙃
12 Yorumla- +1 yıl
Benmi emin misin
Aktif bir site üyesi :)
17 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah baş belasi
- +1 yıl
Demişsin bak jadjjaja
- +1 yıl
@kullanıcıadıx2 baş belası demişim 🤣🤣
- +1 yıl
Hahahahah nasılsın peki
- +1 yıl
@kullanıcıadıx2 iyiyim sen nasılsın
- +1 yıl
İyiyim gibi çok şükü
Tanismak istiyom seninle bi turlu tanisamadik
12 Yorumla- +1 yıl
Insan canlısı değilim ondan
- Aile & Toplum konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yılİnsan mısın melek misin 😃
12 Yorumla- +1 yıl
Kötüyüm sadece
- +1 yıl
Çok iyisin sen, tanımıyor muyum sanıyorsun 😃 Bu sitedeki en kaliteli birkaç insandan biri
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. İyi merhametli ve çok zeki 😊
12 Yorumla- +1 yıl
Eywallah sabah şekeri 😆
Kalbi iyi yüregi yaralı
12 Yorumla- +1 yıl
Yuregim yaralı değil bikere
Amacının ne olduğunu merak ediyorum
22 Yorumla- +1 yıl
Amacım yok çoğu kitle normal soru sordum halde gelip gayet beni kötüleyen laflar ediyor EN azından sorayım ıçindeki kötülükleri boşaltsin dedim
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenden pozitif enerji alıyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Benden mi
Cevap sahibi+1 yılEvet
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBurda paylaşmasan, sergilemesen daha evla olacaktı
14 Yorumla- +1 yıl
Son paylaşım gommek bedava
Cevap sahibi+1 yılYanlış yapıyorsun, içindeki boşluk bu tür basit merakla dolmaz
- +1 yıl
Kusur aramak tamda insanlara yakisiyo bak sordum işte gomsunler bol bol
Cevap sahibi+1 yılTamam gömelim
Niye böyle dalgın dalgın bakarsın
12 Yorumla- +1 yıl
Dalgın miyim
+1 yılResim paylaşman gereksiz derdim
22 Yorumla- +1 yıl
Resim görsel âmâ ben değilim
- +1 yıl
O zaman yorum yapmak da gereksiz dimi
Gizli Üye(30-35)+1 yılAz kenara çekilde manzarayı izleyelim
11 Yorumla- +1 yıl
Olur
+1 yılİkizler burcusun🌸
11 Yorumla- +1 yıl
Hihimm🙃🙃
+1 yılhiç birşey
15 Yorumla- +1 yıl
Iyi
- +1 yıl
sen bana birşey yazsana
- +1 yıl
Seni nasıl gördüğümü mu
- +1 yıl
evet
- +1 yıl
Yorumlarıma geldin kadarıyla anlatmaya calısıcam seni
Yorumlarımda HEP kisa cevaplar veriyosun yazasın yokmuş gibi. VE emoji atıp güldunu hiç görmedim sadece bende değilsin âmâ gördüm kadarıyla. EN düşkün oldun kişi annen. ALLAH uzun sağlıklı ömür versin annene
Âmâ burda olmak bile seni mutlu etmiyo gıbı. Yorumların HEP kısa cevaplar. kendini buz gibi gösterme caban VAR sanki. Âmâ ben senin ıyi biri olduğunu hissediyorum nedense VE üstüne gitmek ıstemiyorum verdiğin cevaplarla
Sende kendi içinde karmakarışıksin aslında
Ben kendi icimde kalıyorum HEP ıyi geliyo
Duruşunu görmedim için senin hakkında dusurduklerim bunlar
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılGıcık birisin
11 Yorumla- +1 yıl
Sümüklü 😂😂
seni görmeyi bekleridm
12 Yorumla- +1 yıl
O hiç-bir zaman olmucak
+1 yılİyi hoş poncik bir kadınsın. Nereye gidiyorsun?
11 Yorumla- +1 yıl
Buralardayım sadece soru paylaşımına ara verdim
Gitme
18 Yorumla- +1 yıl
Sorulara ara verdim şimdilik
- +1 yıl
Seni kimsenin uzmesine asla izin verme , seni birebir tanimasamda inançlı birisi olduğunu biliyorum , önemli olanda bu degilmi şu yalancı dünyada , galiba ikimizde İstanbul'dayım ,,, seni tanıdığıma memnun oldum , ALLAH a emanet ol , saglıcakla kal, umarım bir gün görüşürüz , bendi bu siteyi bırakmadan
- +1 yıl
Inşallah inançlı olmak uzulmemeyi engellemiuo malesef. Yorumlarda ds gördüm ıyi insan değilmisim ben
- +1 yıl
Boş ver herkes işine geldiği gibi davranıyor,, kimseyi mutlu etmek zorunda değilsin , sen mutlu ol gerisinin bir önemi yok, seni kızdırmak için sana ego lusun dedim üstüne gittim, hiç kendini bozmadın güzel üslupla , cevap verdin , duruşun güzel masALLAH hep böyle kal, burda yazan yaşın doğrumu senin
- +1 yıl
Bır yaş büyüğüm sorulara devam edicem bozmak yoķ kendimi 😂😂
- +1 yıl
Ben bu siteye resmimi koymucam sadece koydum resimler beni tarif ettiği için koydum
+1 yılBişey yazmam
11 Yorumla- +1 yıl
Peki
Ponçik
11 Yorumla- +1 yıl
Sağol kuzum
Fotodaki sen misin?
12 Yorumla- +1 yıl
Hayir
Tanımıyorum derdim.
11 Yorumla- +1 yıl
Bende seni
Gizli Üye(18-24)+1 yılYobazsın
11 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah
Gizli Üye(25-29)+1 yılsen harikasın.
12 Yorumla- +1 yıl
Yokk artık
Cevap sahibi+1 yılkısa yazdım uzun yazmaya üşendim yoksa döktürürdüm
dksjgkdjsg
Tanımıyorum seni
12 Yorumla- +1 yıl
Bende seni
+1 yılVapur kolik
12 Yorumla- +1 yıl
Denizi seviyorum
- +1 yıl
Ama fotoğrafların hep vapurda dhdhsj
- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılPonçik kız 😝
12 Yorumla- +1 yıl
🤭🤭
- +1 yıl
😜😜
+1 yılGecenin rengi
12 Yorumla- +1 yıl
Ben mi🙄
- +1 yıl
Evet burda olman güzel hernekadardemedenyazmadiysanda
+1 yılTanımıyorun
11 Yorumla- +1 yıl
Bende seni
- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 