20 yaşındayım çok yoruldum dışlanmaktan kötü bakışlardan hakaretlerden ve insanların sahteliklerinden ne yapıcam?

Gay im ve tek sorun bu hiç hak etmediğim halde dışlandım kötü gözle baktılar ailem bile yaptı bunu bana yaptı bana bakmasınlar diye evden bile çıkmıyorum çoğu zaman tek günahkar ahlaksız benim sanki
20 yaşındayım çok yoruldum dışlanmaktan kötü bakışlardan hakaretlerden ve insanların sahteliklerinden ne yapıcam?
Cevapla