Kadınların erkekleri bir dayanak görmesi?

Erkekleri dayanak olarak görüp tek amacı zengin biriyle evlenmek olan kadınlar bir tek benim mi sinirimi bozuyor. Bugün biriyle kavga ettim kadının burada sorduğu soru " Hiçbir yabancı dilim yok ama yabancı bi zengin tanıdığım var adamı nasıl ayartabilirim" gerçekten ( ayartabilirim!! kelimesini kullanmış. Bu basıl bir avamlık? Neden böylesiniz, neden bu kadar geri kafalı insanlar yetişiyor ve nasıl yetişebiliyorlar. Hadi diyelim "okuyamadı, iş bulamadı ve parasız kaldı" böyle diye açıklama yapılırsada erkeklerde parasız kalıyor, ama hemcinslerim gibi kendime birine yaslıyım yapmayıp çalışıp kazanıyorlar. Bu beceriyi bu mantığı neden benimseyemiyorlar? Yazık bence çok yazık
Kadınların erkekleri bir dayanak görmesi?
Cevapla