Yalnız hissetmek neden bu kadar acıtıyor?

Her ortamda kendimi yalnız hissediyorum. Ailemlé otururken bile, dışarda gezerken, yakınlarımla otururken, oyuna girdiğimde bile yalnız hissediyorum. Herkes birbiriyle muhabbet edip konuşurken beni yalnızlık hissi boğuyor.
Yalnız hissetmek neden bu kadar acıtıyor?
Cevapla