Ölü ya da yaşayan biriyle tanışma şansınız olsaydı kiminle tanışmak isterdiniz?

Ben kesinlikle Mustafa Kemal ATATÜRK ile tanışmak isterdim.
Vede Kemal Sunal.
Cevaplar için teşekkürler 💫
Ölü ya da yaşayan biriyle tanışma şansınız olsaydı kiminle tanışmak isterdiniz?
Cevapla