Tec@vüzcü kuzenimi hapishaneden çıktı diye tebrik etmelimiyim?

(Merhaba lütfen hepsini okuyup öyle yorum yapın) benim kuzenim 2 sene önce 21 yaşında 15 yaşındaki bi kıza içki içirip tec@vüz etti şimdi çıktı, annem ve abim hayırlı olsuna gittiler beni de gelmem için iki de bi arıyorlar ama ben geçen Twitter'da bi amca yigenine tec@vuz ettip tahliye olduktan sonra akrabaların davul zurnalarla karşılaması nasıl sövmüştüm nasıl vicdansız insanlardı gözümde ama şimdi benim başıma geldi çelişiyorum kendimle bı tarafımda diyor ki 20 yaşında yaptığın bı hata yüzünden herkesin sana yüz çevrilmesi ne acıdır ki nasıl dersini almıştır zaten hapishanedeyken onu büyüten dedesi bile öldü, daha demin de çocuk aradı gelsene annen burda abin burda dedi , soğuk bi şekilde işim var dedim. peki diyebildi sadece anladı öyle de bi kendimi gamsız hissettim telefon kapanınca, ayrıca annem başımın etini yiyecek eve gelince diyorum bi tarafımda diyor ki bu "bir hata" değil bu TEC@VÜZ TEC@VÜZ kim bilir o kızın nasıl bir travması oldu şimdi inandığın değerlere yüz mü çeviriceksin o kadar kadın haklarını savunurdun o kadar taciz tecavüze destek olmaya çalıştın sosyal medyada hepsi şov muydu? diyorum kendime, Allah aşkına vicdanınızla yorum yapın ne yapmalıyım? Benim vicdanim 2ye ayrıldı sizce hangi tarafı dinlemeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Biliyorum annem eve gelince ne hakaretler sayıcak zaten geçen yine çıktı hayırlı olsun de diye ara dediğinde hayır diyince de "kimseyi yargılamayın onun annesi ne kadar göz yaşı döktü biliyo musuz yazık size çocuk bı hata yaptı diye neler neler saydı şimdi de evlerine gitmedim diye sayıcak ama ben inandığım değerlerden vazgeçmeyeceğim nasıl o kız hayatı boyunca travması varsa artık o çocugunda hayatı boyunca yargılanmaya mahkum kalsın o zman
Tec@vüzcü kuzenimi hapishaneden çıktı diye tebrik etmelimiyim?
Cevapla