Siyah saç kötü kadin saçiymiş neden söylemediniz bana :D?

Bugün bir çocuk geldi işteyken konuştuk ettik. Sevdin mi beni dedim . Hayir dedi . Neden diye sordum , abla bence saç rengini degiştir siyah saç kötü kadin saçı dedi bana :D.

Gülme tuttu beni zaten. Insan söyler yani kötü kadin muzeyyen kılığında dolaşiyormuşum meğer.

Napsam ya sarışın falan mı olsam :/ ? Armi rus kizlari melek derken hakliymiş heralde.
Güncellemeler
+1 yıl
Len 5 yaşindaki çocuk bunu diyen.
Siyah saç kötü kadin saçiymiş neden söylemediniz bana :D?
Cevapla