Sürekli çocukluğum ve gençliğim aklıma geliyor. Ailemden fiziki ve psikolojik şiddet görerek içine kapanık büyüdüm. İnsanlarla iletişim kuramadım. Hep çekindim. Utandım. Ne arkadaşım oldu doğru düzgün ne de sevgilim. Sevdiğim kıza seni seviyorum demekten korktum. Uzaktan sevdim hep. Okulda ve mahallede arkadaşlarım kusurlarımla dalga geçti sürekli. Çoğu zaman moralim bozuktu ya da ağlıyordum. Okulda alay konusu, evde psikolojik şiddet. Çocukluğum üzülmekle geçti hep. Yapayalnız büyüdüm hep. Anneden babadan ne ilgi gördüm ne de sevgi. Suçum neydi benim? Arkadaşlarımın ailesine yaşantısına bakıp imrendim. Ben neden böyle bir ailede doğmadım dedim.
Belki büyüdüm ama hep içimde ukte kaldı yaşayamadığım çocukluğum, gençliğim. Şimdiki çocukları gençleri eğlenirken gezip tozarken görünce ben neden böyle yaşayamadım diyorum. Zoruma gidiyor.
Login Sürekli çocukluğum ve gençliğim aklıma geliyor. Ailemden fiziki ve psikolojik şiddet görerek içine kapanık büyüdüm. İnsanlarla iletişim kuramadım. Hep çekindim. Utandım. Ne arkadaşım oldu doğru düzgün ne de sevgilim. Sevdiğim kıza seni seviyorum demekten korktum. Uzaktan sevdim hep. Okulda ve mahallede arkadaşlarım kusurlarımla dalga geçti sürekli. Çoğu zaman moralim bozuktu ya da ağlıyordum. Okulda alay konusu, evde psikolojik şiddet. Çocukluğum üzülmekle geçti hep. Yapayalnız büyüdüm hep. Anneden babadan ne ilgi gördüm ne de sevgi. Suçum neydi benim? Arkadaşlarımın ailesine yaşantısına bakıp imrendim. Ben neden böyle bir ailede doğmadım dedim. Okulda benimle dalga geçen çocuğu görünce boğup öldüresim geliyor. Belki büyüdüm ama hep içimde ukte kaldı yaşayamadığım çocukluğum, gençliğim. Şimdiki çocukları gençleri eğlenirken gezip tozarken görünce ben neden böyle yaşayamadım diyorum. Zoruma gidiyor. Bana ve bunlara sebep olan kim varsa hakkımı helal etmiyorum. Ne anneme ne babama ne de arkadaşlarıma. Bana insan gibi yaşamayı çok görenlere. Sürekli olarak bunları düşünüp tekrar başa sarıyorum. Aynı döngünün içine hapsolmuş durumdayım. Hiçbirşey istemiyorum, sadece çocukluğumu gençliğimi geri verin bana!
Belki büyüdüm ama hep içimde ukte kaldı yaşayamadığım çocukluğum, gençliğim. Şimdiki çocukları gençleri eğlenirken gezip tozarken görünce ben neden böyle yaşayamadım diyorum. Zoruma gidiyor.
Login Sürekli çocukluğum ve gençliğim aklıma geliyor. Ailemden fiziki ve psikolojik şiddet görerek içine kapanık büyüdüm. İnsanlarla iletişim kuramadım. Hep çekindim. Utandım. Ne arkadaşım oldu doğru düzgün ne de sevgilim. Sevdiğim kıza seni seviyorum demekten korktum. Uzaktan sevdim hep. Okulda ve mahallede arkadaşlarım kusurlarımla dalga geçti sürekli. Çoğu zaman moralim bozuktu ya da ağlıyordum. Okulda alay konusu, evde psikolojik şiddet. Çocukluğum üzülmekle geçti hep. Yapayalnız büyüdüm hep. Anneden babadan ne ilgi gördüm ne de sevgi. Suçum neydi benim? Arkadaşlarımın ailesine yaşantısına bakıp imrendim. Ben neden böyle bir ailede doğmadım dedim. Okulda benimle dalga geçen çocuğu görünce boğup öldüresim geliyor. Belki büyüdüm ama hep içimde ukte kaldı yaşayamadığım çocukluğum, gençliğim. Şimdiki çocukları gençleri eğlenirken gezip tozarken görünce ben neden böyle yaşayamadım diyorum. Zoruma gidiyor. Bana ve bunlara sebep olan kim varsa hakkımı helal etmiyorum. Ne anneme ne babama ne de arkadaşlarıma. Bana insan gibi yaşamayı çok görenlere. Sürekli olarak bunları düşünüp tekrar başa sarıyorum. Aynı döngünün içine hapsolmuş durumdayım. Hiçbirşey istemiyorum, sadece çocukluğumu gençliğimi geri verin bana!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer