Merhabalar bir tanıdığım 35 yıllık evllik hayatında Kayınvalidesine bir bardak su dahi vermemiş ben tavrımı korumasaydım sürekli benden birşeyler isteyip beni kullanacaktı dedi. Ve buna çok şaşırdım.Sizce İdeal Gelin Kayınvalide ilişkisi nasıl olmalı? #Afraa
Fazla yakınlık tez ayrılık kavga getirir bunu biliyorum. Sevgilimin annesi ile tanıştıgimda bile karakterimi ortaya koydum ben böyleyim soyleyim dedim kadın şok oldu sndjr ama gözüne girmek için şekilden şekile girmemem hoşuna gitmiş. Kendimden ödün vermeyecek şekilde dediğini istediğini yapmaya çalışırım her şeyden önce o benden büyük. Ama mesele kendimden fedakarlik veya ödün vermeye gelince hop dur bakalım.
Gelin çok acımasız, kendini kullandırmadan da saygılı olabilir. Sonuçta eşinin annesi, kendisinden yaşça büyük. İdeal kayınvalide gelin ilişkisi mesafeli, saygılı, seviyeli olmalı. Azda olsa anne, kız gibi olan kaynanalarda var onlara hayranım ama bunu becermek, sürdürebilmek kolay değil
Karşılıklı saygı sevgi. Gelin ne kadar saygı gösterirse o kadar sevgi görür diye düşünüyorum. Ve niyetle düşünce sekli önemli. Arkadaş baştan kötü düsünüp nifak tohumlarını atmış.
gelin, eşinin annesini ikinci annesi gibi görecek soğuk olmayacak samimi olacak. saygı ve sevgi aralarında daim olacak güven seviyeleri yüksek olacak birbirlerinin kusurları illaki olur bunları sağda solda anlatmayacaklar oturup kendi aralarında halledecekler. bazen birbirlerinde yanlış bir şey bir kusur gördüklerinde görmezden gelmeyi bilecekler. kayınvalide gelinini öz kızıymış gibi görecek araya soğukluk girmeyecek.
Ben ne kadar iyi biri olursa olsun kayinvalidemin bana uzak oturmasini zirt pirt gelmemesini ve surekli onunla konusmamayi isterim. Bence ideal. iliski de bu olmali. Yuzyuzeyken tabiki iyi davranir yardim eder su veririm ama ayda yilda 1 gorussek kâfi.
bir bardak su vermemekte saygısızlık yaa o ne öyle insanda azıcık büyüğe saygı olur en azından eşini büyütmüş doğurmuş kadın ama çok samimiyet olmasına gerek yok tabii
Eşinizi büyüten emek veren kişi o sebeple sevgi yoksa bile saygıyı fazlası ile hak eder. Kayinvalide olduğunuzda gelininizin size nasıl davranmasini istiyorsanız siz de kayinvalidenize öyle davranın. 😊
Ana-kız gibi. Öğretirken rencide etmeden anne gibi öğreten. Her şeyi eleştirmeyip usulünce anlatan kaynana, ona karşı saygılı davranan, hürmet gösteren, her sözüne muhalefet olmayan gelin. Ve damadı iki taraftan fişeklemeyen ana ve eş🤪🤪🤪🤪🤪
Dışardan çok iyi gibi görünenlerinde içi onları yakıyor. Çok fazla içli içli dışlı olmak arıza çıkarıyor. Ama neticede büyüktür saygıda kusur edilmemeli.
Aynen kayınvalidesinin evine gittiğinde kadın sofrayı kuruyorum vallahi şaşırdım bunu nasıl yaptın Bile dedim hatta yüzüne karşı senin gibi biri hiç bir zaman olmaam vs dedim demez mi kullanılırsın diye 😅
Minimum seviyede iletişim hem saygıyı yitirmesine hem de ne kadar az muhabbet edersen (aramazsan) evinize gelip kalma olasılığı ortadan kalkar, yüz bulamaz
Yani tabiki sorudaki gibi değil ama çok yakın olunca her şey biliniyor bu sefer yani o yüzden mesafe olmalı kalkıp da nemrut surat olsun gelin hiç konuşmasın demiyorum ama şu altlı üstü oturanlar vardır ya mesela o çok fazla bence
Mesafe şart. Kimse kimseye kendi annesi gibi davranamaz. Bi olay olur seni çok seven insanlar seni el görür. Nerde fazla samimiyet orda b. kluk. saygı olmalı. Seviyorsak sevgi gösterilmeli. Ama dozunda. Arada bi miktar mesafe olması şart
Valla çok ciddiyim gaz vererek her işlerini yaptırıyorlar aman kızım canım kızım sen yaparsın kızım diye diye bi baktım camını sliyorum perdesini takıyorum, şimdi konuşmuyoruz ohhh rahatım kaynanadan kimseye dost olmaz
Tabi büyüklere hizmet kültürümüzün gereğidir lakin kişisine göre de davranmak gerrklilik arz ediyor günümüzde. Değişik değişik insanlar türemiş artık. tedbir şart.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bi bardak su abarti olmjs birazda 😂 ama mesafe iyidir. Cunku kimse kendi ailen gbi olmuyor