Çok sert biriydi ben de ayrıldım
Ama ailem sürekli yüzüme vuruyor bunu
Çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım
Çalışıyordum ama işten çıktım şu an sadece okuyorum
Çok çok kötü hissediyorum
her insan hata yapar, önemli olan hatadan ders almak. Önemli olan kendi gelişimin. Çevreni takma. Suçlamak anlamaktan kolaydır, çünkü anlarsan değişmek zorunda kalırsın demiş P. Safa. Ailen, çevren seni anlamayacaklar, suçlayacaklar, çünkü insan değişmekten korkar, bu yüzden hep suçlar. Bunu bil, buna göre haraket et ve onların sözlerini bu açıdan değerlendir. Ve geleceğini inşa et onlarla ya da onlar olmadan.
Bu durumda kalmak istiyosan aynı kafada devam et
Ha eğer yeni sayfa yeni yaşam diyosan biraz toparla kendini, herkes hata yapar , herkes güvenir , herkes sever, herkes kırılır.
Güçlü kalman gerek, hayat bununla bitmemeli hı
Babam çenesini kaparsa yeni hayatıma bakacağım
Bi yolunu bul, kötü olmayan bi yol
Harekete geç sadece.
Ya hiç tanıyamadın mı yazanlar saçma sapan konuşuyorsunuz. Herkes yıllarca rol kesiyor, show yapıyor onu geçtim aynı evde yaşayınca partneri bambaşka insana dönüşebiliyor. Hatandan erkenden dönmüşsün şükür ki. Maalesef toplumumuzda boşanma başarısızlık, laf sokuma aracı olarak görülüyor. Ayrı eve çık gerekirse ve kendini işe ver, boş zamanında da kafanı meşgul et. Düşünmek ve olumsuz ortam seni çıldırtır
Cevap
13Cevap
Kaç yıl sevgili ve nişanlı kalmışsın huyunu suyunu öğrenemedin mi adamın.
Adamların huyu suyu aynı kalmaz
Sürekli değişir
iyi yapmışsın. yine işe gir. ailenden uzakta bir hayat kur.
He kolaydı bu Türkiyede
avrupaya taşın o zaman.
O daha kolaydı türkiyeden Avrupaya taşınmak
İş bul yeni bir hayat kurmaya çalış bu şekilde psikolojin bozulur
30 yaşında düşünürüm evliliği deyince evde kalırsın diyolar böyle mi olalım evlenip 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
akraba evliligimi görücü mu evlendin yoksa zorla mi evlendirdiler
İsteyerek
Adamla ailem tanıştırmadı ben kendim tanıştım kendi isteğimle evlendim
Yahu iyi misin sen
Tanımadan neden evleneyim
3 sene sevgili 1 sene nişanlılık var
Ben 50 kez kendi isteğimle evlendiğimi yazdım
Sen görücü usulüyle kafayı bozmuşsun
Bu zamanda kim görücü usulüyle evleniyor
Ilerde cucukla ve kaybettigin yilarinla donmkten cok daha iyi bu halin
Olduyla ölduye care yok. Kader diye birsey var. Dua et
Hayat ile mücadelende başarılar dilerim herşey iyi olur inşallah
Aileni boşver boşanmakla çok iyi yapmışsın
Yıldırım nikahı sanırım
Işın zor da baştan anlamadım mi adamı sende yav
Neden ayrı eve çıkmadın
Düşünüyormusun yeniden evlilik?
Iyi yapmısin bosver takma kimseyi
Geçmiş olsun
Büyük başarı
Ailenden uzak dur
Ailende hata
Bende boşandım
Sen yaşlısın
Bir şey demedim ki ne için yaşlıym😉😄
Evlenmeseydin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?