İki insan birbirini hiç gerçekte görmeden en iyi arkadaş olabilir mi?

Bir instagram Dizi-fanpage sayesinde bir kizla taniştım, ve simdi 6 ay oldu tanışalı. Arkadaşımla Çok iyi anlaşıyoruz, birbirimizine sırlarımızı anlatıyoruz. Ama aramizda binlerce km mesafe var, farklı ülkelerde.. Buna ramen onu arkadaşça çok seviyorum, en iyi arkadaşım oldu. Yani ona çok alıştım, herşeyimi danışıyorum, oda bana aynı sekilde danışıyor. Baya hayatımın bir parçası oldu... En iyi arkadaşım diyebilirim ona. Yakın çevrem dekilerden bile daha yakın bir arkadaş oldugunu hissediyorum.

Yani hiç gerçekte görmediğim birine bukadar bağlanmam, okadar değer vermem, ona en iyi arkadaşım demem, kötü birşey mi? .

Sizce bu çokmu garib?

Düşüncelerinizi merak ediyorum :)
İki insan birbirini hiç gerçekte görmeden en iyi arkadaş olabilir mi?
Cevapla