DERSHANEYE BAŞLADIM AMA HİÇ ARKADAŞ EDİNEMEDİM NORMAL Mİ?

Dershaneye yaklaşık 3 ay önce başladım ama ben başladıktan sonra hemen online geçti bi şey anlamadım bu hafta yine yüz yüze eğitime geçti dershane gittim ama hiç arkadaşım işim düşünce biriyle konuşuyorum ve ya biri bi şey sorarsa konuşuyorum onun dışında bazı teneffüslerde Başka sınıfta olan arkadaşımın yanına gidip onla takılıyorum bu normal mi
DERSHANEYE BAŞLADIM AMA HİÇ ARKADAŞ EDİNEMEDİM NORMAL Mİ?
Cevapla