• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Lut kavmi eşcinsel sapkınlara engel olmadığı için helak olmadı mı?

meraktangelir
meraktangelir Takip Et
Xper 6 Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor
Modernleşme çağdaşlaşma adına, erkek erkeğe yakınlaşmak canavarca bir iştir. En sert tepkimi her zaman koyacağım İnşaallah.
Lut kavmi eşcinsel sapkınlara engel olmadığı için helak olmadı mı?
Lut kavmi eşcinsel sapkınlara engel olmadığı için helak olmadı mı?
Cevapla
İş Soruları Erkek Soruları Engel Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • buzgibiürperti
    buzgibiürperti Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Herkesin hayatına saygı duymak diye birşey yoktur. Eşcinsel hisleri olan değilde bunu eyleme geçiren eşcinsellerin hayatına SAYGI DUYMUYORUM. Ve evet tavır alınmaladır bu insanlara karşı. Cinsel dinamikleri bozmak demek sistemi bozmak demek. Eğer herşeyin bozulmasını istemiyorsak Aile kurumunu korumalıyız.



    @MetaProlol Yahudiler son kez sürgüne gönderildiklerinde tevratı unuttular ve kaybettiler. Ayrıca Pers kültüründen etkilenmişlerdi. Pers imparatorluğu yıkılınca Ezra liderliğinde toplanan Yahudiler Ezranın 40 gün süresince kavminden ayrılarak tevratı kendisine tevratı tekrardan yazdırdığına inanırlar. Yani tevratı tekrar yazan ve bir araya getiren kişi Ezra dır. Ayrıca bir yahudi alimden bahsedilir. Mağarada Tevrat sayfaları bulduğunu iddia eder. Doğru kabul edilir ve kitaba eklenir.


    Bazı Hristiyanlar şu an ki İsrail devletinin ölü deniz yakınlarındaki bir mağarada bulduğu Tevrat sayfalarının şuankiyle aynı olduğunu iddia eder. Ve eklerler carbon tarihlemesinde Muhammed (s. a. v) önce çıkmakta tarihi derler. O yüzden değiştirilmemiş Tevrat derler. Oysa ki Tevratı en son bir araya getiren ve eksik yani sürgünde unutulmuş yerlerini yazan kişi Yahudileri düğünden sonra bir araya getiren M. Ö yaşamış Ezra'dır!!!

    3
    2 Yorumla
    • buzgibiürperti
      buzgibiürperti
      +1 yıl

      Sürgünden olacak düğünden değil. Ayrıca Müslümanlar olarak Tevrat'ı Allah'ın gönderdiğine iman ediyoruz. Değiştirilmiş tevrata ise iman etmiyoruz.

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Sen güzel anlatıyorsunda dinleme kapasitesi yok bu arkadaşta. Bunlardaki münazara taktiği daldan dala atlamak alakasız dayanaksız kaynaksız zırvalarla laf salatası yapmak

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • AgnostikDeistHarun
    AgnostikDeistHarun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    isteyen istediği hayatı istediği gibi yaşayabilir sana ne bundan? ne demek tepki koyacağım o zaman biri de sen dinini yaşarken namaz kılarken sana tepki göstersin hoşuna gider mi?

    2
    13 Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Ben kimsenin dini inancına tepki göstermiyorum. Ahlaksızlıklarına tepki gösteriyorum.

      Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      sana göre ahlaksızlık başkalarına göre normal başkalarının hayatı seni ilgilendirmez kendi hayatına bak önce

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Tecavüzcüleri neden suçluyorsun o vakit? gelip en sevdiğine ahlaksızlık yapsın isteyen istediği gibi yaşasın.

      Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      başkalarına baskı yapılmadığı sürece etrafına zarar vermediği sürece isteyen istediği hayatı yaşayabilir bu seni ilgilendirmez sen böyle yaparsan eşcinseller de senin inancına saygısızlık yaparlar

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Gözümün önünde, çocuğumun gözü önünde erkek erkeğe öpüşyoryar daha büyük saygısızlık mı var!

      Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      size ne kardeşim? isterse soyunup cinsel ilişki yaşarlar sana ne madem rahatsız oluyorsun bakmazsın

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Kafasını kopartırım!

      Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      anca bakarsın başka hiçbişey yapamazsın kopart da görelim o zaman 30 sene cezaevine girersin var mı öyle yürek?

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Sen benim ailemin gözünün önünde soyunup bir erkeğin kucağına otur da sonra seni nasıl delik deşik ederiyorum görürsün.

      Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      sokakta birini namaz kılıyor diye dövseler ne düşünürsün?

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      kardeşim şaka mısın ya. örnek vereceksen müslüman la ateisti örnek ver, onla bunun ne alakası var! hangi müslüman ateistin inancına birşey diyor? cezasını cekecek olan o banane, ama burada toplumsal ahlak bozan sapıklar var, konu din değil, ateistler bile bu sapıklara karşı ruslar çinliler bile karşı. sen neyin kafasındasın

      Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      ruslar çinliler karşı diye yanlış birşey mi olması gerekiyor? sana göre sapıklık birçok insana göre normal bir durum insanların hayatına saygı duymayı öğreneceksin yoksa öğretirler!

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      saygı duymuyorum! gördüğüm yerdedeçıktığı yere sokarım!

      Yorumla
  • султан
    султан Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Bak ne güzel söylüyorsun helak eden Allah değil mi? O zaman haddinizi bilip önünüze bakın. Yargılamak ve kararı vermek kimsenin haddine değil. O zaman helak eden Allahsa yine helak eden Allah olacaktır.

    2
    0 Yorumla
  • tambirkolik
    tambirkolik Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Katılıyorum. Haddi almaktan başka bir şey değil. İnsanların zoruna gitmesin, Allah erkek vermiş kadın vermiş, hepsi bir denge.
    Allah ıslah eylesin.

    3
    2 Yorumla
    • MilitaristAteist
      MilitaristAteist
      +1 yıl

      Ben kadın sevmiyorum belki. Kadın ya da erkek sevmek zorunda mıyız? Denge diyor bide yav sjsjsjd. Hayatı boyunca tefsir okumamıştır;d

      Yorumla
    • tambirkolik
      tambirkolik
      +1 yıl

      Ayyynen öyle. :d

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8

Cevap

11

Cevap

  • RuuDy_RuuD
    RuuDy_RuuD Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 73%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Oğlancılık Osmanlı zamanında da çok meşhurdu, hamam oğlanları meşhurdu, padişahlara özel hazırlatırlardı filan... Tarih bunu da yazar ama Osmanlı 600 sene hüküm sürdü... kaynak

    Buna sebep yıkıldı dersek de doğrudur derim...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Birde saygı duyun diyorlar, eşcinsellik sapkınlıktır.

    4
    7 Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      sen o zaman neden kendi dinine saygı bekliyorsun neden dinimize saygı duyun diyorsun hem başkalarına saygı gösterme hem de saygı bekle olur mu böyle?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her dinden insana her zaman saygı duymuşumdur ama bu çok daha farklı bir olay

      Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      nesi farklı? sana ne zararı var eşcinsellerin hiçbir zararı yok etraflarına o zaman saygı duymayı öğreneceksin!

      Yorumla
    • mezarcıhayriye
      mezarcıhayriye
      +1 yıl

      @AgnostikDeistHarun Sen bunlara istersen gel kırk yıl anlat yine anlamazlar parmaklarını yormaya değmez boşver.

      Yorumla
    • buzgibiürperti
      buzgibiürperti
      +1 yıl

      Herkesin hayatına saygı duymak kadar saçma ve sapan bir şey yok. Haha! Kendi kendinize debelenin. Saygı duymamayı yıkım olarak algılamayın. İşinize bakın :d

      Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      @buzgibiürperti o zaman senin dinine de kimse saygı duymaz saygı bekleme bosuna

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      @AgnostikDeistHarun SEN HALA BURDAMISIN BİLADER

      Yorumla
  • Yikikiz34
    Yikikiz34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 89%
    +1 yıl

    Ne yapalım yani? Eşcinsellerin, Lgbtılerin boğazını kesip vahşet mi yaratalım. Bende yakıştıramıyorum ama yanlış yoldalarsa bırakalım da Allah yargılasın. Bizim haddimize değil onları kesmek ve yargılamak

    1
    1 Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Kimseyi kestiğimiz yok ama tavır almak boynumuzun borcu.. Gelecek neslimize olan bir kul hakkımız

      Yorumla
  • MetaProlol
    MetaProlol Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 53%
    +1 yıl

    Gönderilen kitapta o kavmin o yüzden helak edildiği yazıyor
    Lakin Eski Ahit ve Tevrat'ta ise, mağarada babalarına şarap içirip soylarını devam ettirmek adına Hz. Lut ile ilişkiye giren kızları da yazıyor?

    0
    5 Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Bu örnek verdiğin kitaplarla ilgilenmyorum. Allah'ta ilgilenmemizi istemediği için kuran'ı indirmiş demekki

    • MetaProlol
      MetaProlol
      +1 yıl

      Tevrat'ı ben indirmedim. Konuşurken dikkatli ol şirk koşma dinden çıkarsın, gerçi meraklanma bilmediğin bir şeyden çıkman imkansızdır.

      Yanlış hatırlamıyor ve bilmiyorsam bir müslüman olarak, imanın şartlarında tüm peygamberlere ve kitaplara iman vardı?

    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      İman inanmak oluyor bütün peygamberlere inanıyoruz tabiki, Senin bahsettiğin kitaplar kendi dönemlerinde söz sahibiydi şu an bir geçerlilikleri yok. Tedavülden kaldırılmış para gibi düşünebilirsinn.

    • MetaProlol
      MetaProlol
      +1 yıl

      Bak daha fazla uzatmaya gerek yok. TEVRAT Allah'ın yolladığı bir kitap ve değiştirildiğine dair en ufak bir kanıt yok. Şimdi sen o kitaba ve peygamberine inanıp iman ederim dersen ki müslümansan zorundasın, içerisinden ayet ayıramazsın. Hükmü yok demen iman etmiyorsun anlamını da taşımaz.
      Ben sana tedavülden kaldırılmış mı diye sormuyorum iman ediyor musun diyorum. İman ediyorsan Hz. Lut'un kızlarının babalarını ŞARAP ile sarhoş edip soylarını devam ettirebilmek için babalarıyla münasebete girdiği yazılarına da inanmış oluyorsun.

      Konu uzarsa daha derine girer ve anladığım kadarıyla ileri derecede bilgi ve kaynak eksiğine dayanan bir muhalif yanın var. Hakaret değil dikkat et yazdıklarıma MUHALİF diyorum. Ama körü körüne de muhalif olmak sadece kaybettirir. sana değil bana zaman kaybettirir. O yüzden artık cevap yazmayacağım.
      Bu arada asla ama asla eşcinselliği savunmam, ne kadınlarda ne de erkeklerde. Lakin insanların yaşayış biçimi de beni ilgilendirmez. Bu kadar Lut kavminden bahsediyorsun da MÜSLÜMAN çoğunluğun yaşadığı ülkemdeki Kur'an kurslarında küçücük erkek çocuklarına yıllardır edilen tecavüzlerden sence biz nasıl bir helakı hakediyoruz der ve susarım.

    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Tevrat Allahın o zamanki ümmete yolladığı bir kitap, ahir zaman ümmetine de kuranı gönderdi. Ve bu paylaştığım ayetlerle uyardı, Senin amacın kuranda yazan sapkınlıkları reddetmekse tevrat ile bocalama açıkca söyle. Yahudiysende saygı duyarım. Ama biz müslümanlar tevrata göre yaşamıyoruz İslam şeriyatını esas alıyoruz. Tevrat konusunda senin kadar bilgili değilim çünkü ilgilenmiyorum ve araştırmamda bana kuran yetiyor. Tahrif edilmiş bir kitap üzerinden yazılan uydur hikayeleri kendine kaynak olarak kullanmak ayrıca ironik.

  • Ragnar_Lodbrok
    Ragnar_Lodbrok Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Öyle bi kavim var mı ki? Ona bakarsan Kitab'ı Mukaddes'te Lut'un kızlarıyla sarhoş halde seks yaptığı falan da yazıyor. Birini kabul ediyorsanız öbürünü de edeceksiniz beyler

    0
    16 Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      kitabı mukaddes dediğin nedir bilader?

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Oha? Ne demek nedir? Bilmiyor musun Kitab-ı Mukaddes'in ne olduğunu? Millet hakikaten cahil mk Eski ve Yeni Ahit altında yazılı kitapların tamamına deniyor o.

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Ben kuran'ı esas alıyorum gerisi benim için birşey ifade etmiyor şerri açıdan

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Valla Kuran'ın bu konuda söylediği şey tutarsız kalıyor. Kuran hep Tevrat'ı falan referans veriyor. ''Hani şu olmuştu bu olmuştu'' diyor.

      Tevrattaki şu söz yalandır gibi bi beyanı yok.

      Zaten teknik açıdan Kitab-ı Mukaddes'te oluşturulan din anlayışına kendini yamasa da açıkça çelişiyor Kuran.

      Normalde Tevrat'ı falan okuyan yahudiler olayları direkt almıyorlar, bunların geçmişte yaşanmış hikayelerden toplama menkıbeler olduğuna inanıyorlar. Zaten ortada belirli bi tek kaynaktan gelen metin bile yok toplama.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Bu arada Türk bir hıristiyanın ''Yahu Tanrı ikide bir kendi yolladığı kelamı düzeltmek için peygamber yollar mı? Saçmalık'' diyerek Kuran'a karşı çıktığını işitmişliğim var ha.

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      bence işitmişliğin yok da sen söylemek istediğini söylüyorsun.. Her kavmin yasaları farklıdır. Allah o kavmi bakşa yasalarla sınar başka kavmi başka yasalarla sınar. Bu Allahın takdiridir sorgulanamaz. Ateist olanlara karşı bir kinim yok herkesın dini kendine. Kuran sadece tevrattan değil bütün semavi dinlerden bahseder elçilerden bahseder.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Arkadaşım Kuran'da kendisi kaç kere yahudileri üstün kıldığını teyit ediyor. Ne demek her kavmin yasaları farklıdır? Kuran ve din evrensel değil mi? Bir dediğiniz öbürünü tutmuyor o zaman biz niye şeriata uyalım? Her kavmin yasaları farklı biz bedevi miyiz?

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Kuranda şöyle yazıyor deyipte bocalama ayet tevsir söyle bana. Ayrıca islamın ilk yıllarına kadar içki haram değildi sonradan haram oldu. Kavimden anladığın aşiret gibi felansa sana acıyorum.. Kavim peygamber gönderilen insan topluluğudur. Zamanında Tevratın Zeburun İncilin olduğu gibide şuanda Kuran evrenseldir. Sen olayları çorba edip aradan sıyrılmaya çabalıyosun.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Cevap vermek istemediği ayeti duymak istemiyor. Ben gayet net konuşuyorum çorba gibi geveleyen sensin. Kuran evrensel diyorsun, sonra her kavmin yasası farklıdır diyorsun, sonra o an işine gelse ''Hepsi İslam'dı Kuran zaten değiştirildikleri için geldi'' de diyeceksin.

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      kavim denilen iş kitap indirilen veya peygamber gelen topluluklardır bunu önce öğrenmen lazım. Kuran da diğer kitaplarda kendi zamanlarında evrensel dedim bu bir. Allahın bütün dinleri kendi zamanlarında hak dindir ve geçerlidir taki bir sonraki bildirici gelene kadar. Ama senin gibi yahudi kafalılar en üstün ırk olarak kendilerini gördüğü için uyduruk kulaktan dolma hikayeleri peygamberle atfediyorlar. İnsanın kendine yakıştıramadığı iğrençlikleri peygambere ithaf ediyorlar. Siyonizmin uydurukları çok açıkça olmaz islama en yakın anlaşılmıyacak şekilde olur. Senin gibi kulaklarını kapatıp konuşan insanların anlayacağı bir mevzu olduğunu düşünmüyorum.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Anladığım kadarıyla din windows gibi, hep yenisi çıkıyor. İşinize gelmeyen her şey de uydurma ha

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Sana laf yetiştirmekten daha önemli işlerim var. Öldüğünde görürsün yenisi mi çıkıyor eskisi mi

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Bir şey göreceğimiz yok, bırakın bu palavraları. Az biraz işin tarihselliğinden bahsedilince böyle mal mal safsata üretmekten başka bişey yapamıyorsunuz zaten.

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      senin açından en zoruda ya gerçekse şüphesi ile geberip gideceğini bilmen..

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Yok öyle bi şüphe. Bu konudaki paranoyak tavrından sende bi şüphe olduğu belli. Ki var olmayan şeyleri ben savunmuyorum, şüphe içinde olanlar sizlersiniz.

      Yorumla
    • meraktangelir
      meraktangelir
      +1 yıl

      Tamam sen bildiğin gibi davran.

      Yorumla
  • gezgin-34
    gezgin-34 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Bizimde sonumuz oraya doğru gidiyor sonra niye deprem oluyor Niye virüs bitmiyor niye felaketler yakamızı bırakmıyor söylenip dururuz

    1
    14 Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      virüs kabeye niye geldi o zaman allahın koruması altında değil mi orası en kutsal yer değil mi?

      Yorumla
    • gezgin-34
      gezgin-34
      +1 yıl

      @AgnostikDeistHarun emin ol bizim bilmediğimiz rabbimizin bildiği bir şey vardır

      Yorumla
    • olasılıklararenedak
      olasılıklararenedak
      +1 yıl

      Avrupa dediğiniz günahların başkenti. Neden deprem olmuyor? En son balkanlarda oldsu. Genel olarak deprem olmuyor Avrupa'da. Çünkü eski bir kıta. Yer oturmuş. Fay kalmamış. Virüs de buna delil değil. Daha önce de küresel salgınlar oldu. Veba, Kolera gibi.

      Yorumla
    • AgnostikDeistHarun
      AgnostikDeistHarun
      +1 yıl

      @olasılıklararenedak işine gelmeyince rabbimizin bir bildiği vardır yaw he he

      Yorumla
    • gezgin-34
      gezgin-34
      +1 yıl

      @olasılıklararenedak diğer salgınların olduğu dönemde insan yaşamı nasıl bir durumdaydı bilihormuyuz bilmiyoruz çünki kimse demiyor ki insanlık böyle olduğu için bu salgın başımıza geldi demiyor doğal bir salgın deyip geçiştirşyor hiç bir şey nedensiz değil bu dünyada

      Yorumla
    • gezgin-34
      gezgin-34
      +1 yıl

      @AgnostikDeistHarun sen inançsız olabilirsin ama ben inançlı olduğum için benim için doğrusu bu kimsenin bilmediğini bile kimsenin görmediğini gören duyan Allah a inanıyorum

      Yorumla
    • olasılıklararenedak
      olasılıklararenedak
      +1 yıl

      Bu dünyada olan her şey insan davranışları sebebi ile olmak zorunda mı? Bütün hastalıklar insan davranışları nedeniyle geliyorsa cennet cehennem niye var? İmtihan için gelmedik mi dünyaya? O zaman hata yapma şansına sahip olmamız gerekmez mi? Lut kavmine peki dedin hadi. Çünkü yeni bir din gelmişti. Ama şu an yeni bir din yok, imtihan dünyasındayız ve bu sebeple insanlar hata yapacaklar Allah da sevabı çoksa cennete azsa cehenneme koyacak öyleyse şu an neden bela versin ki yaratıcı?

      Yorumla
    • olasılıklararenedak
      olasılıklararenedak
      +1 yıl

      Lut kavminde yeni gönderilen dine tabi olunmadı o yüzden bela geldi. Peki ya şimdi?

      Yorumla
    • gezgin-34
      gezgin-34
      +1 yıl

      @olasılıklararenedak evet hata yapacaklar ama iş çığırından çıkıyor sa hata yapmanın sınırı aşılıyorsa musibet elbette gelir insanlığın başına

      Yorumla
    • gezgin-34
      gezgin-34
      +1 yıl

      @olasılıklararenedak şimdi ise Müslüman olduğu halde dinin gereğinin tek bir tanesini bile yapmadığı gibi yahudiden farksız yaşayan insanlar ile doldu

      Yorumla
    • olasılıklararenedak
      olasılıklararenedak
      +1 yıl

      İyi ama bu virüs insanları, toplumu, kavmi tamamen bitirmeyecek. Lut kavmi tamamen helak oldu. Ama bu virüs hiçbir toplumu helak etmeyecek. Son bulacak bir şekilde.

      Yorumla
    • olasılıklararenedak
      olasılıklararenedak
      +1 yıl

      Uyarı dersin belki. Ama uyarı olduğu sonucuna nereden aralım. Peygamber mi var lut kavminde olduğu gibi.

      Yorumla
    • gezgin-34
      gezgin-34
      +1 yıl

      @olasılıklararenedak evet peygamber yok belki ama geçmişte bir çok örneği var

      Yorumla
    • olasılıklararenedak
      olasılıklararenedak
      +1 yıl

      Geçmişte peygamberli örneği var peygambersiz örneği yok

      Yorumla
  • Zaza2333
    Zaza2333 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl

    Aynen. Zaten bunu mesrulastirmak icin elinden geleni yapiyor bati cunku tabu olan Hic bir sey birakmak istemiyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Lut kavminin helak olması yanlış bilgidir. lut kavmi allahı çok severdi allaha bağlıydı dine uygunlardı. adaletliydiler. allahta onları ödül olarak yanına aldı.

    1
    0 Yorumla
  • mezarcıhayriye
    mezarcıhayriye Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Yahu sen tepki versen ne olur vermesen ne olur sizene milletin hayatından.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ona bakarsan eşcinsel evliliklerin serbest olduğu ülkeler refah içinde yasaklayabilirler rezil halde

    0
    0 Yorumla
  • V_forVendetta
    V_forVendetta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 105 , eic 100%
    +1 yıl

    Allah yok, buyrun ben yardımcı olayım?

    2
    0 Yorumla
  • MilitaristAteist
    MilitaristAteist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    Biz de en sert tepkimizi koyacağız inşallah.

    1
    0 Yorumla
  • Ahmetcann1
    Ahmetcann1 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Taciz tecavüzde vardı o kavimde

    0
    0 Yorumla
  • bulutumsu_
    bulutumsu_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Evet Kuran'da da bu şekilde geçiyor zaten

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    senin her tarafın sert tepki olsa kaç yazar.. bye

    0
    0 Yorumla
  • cilekcck
    cilekcck Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Yobazlar

    0
    0 Yorumla
  • Irem2319
    Irem2319 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Biliyorumki

    0
    0 Yorumla
  • Rooki92
    Rooki92 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Evet

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(4)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Lut kavmi eşcinsel sapkınlara engel olmadığı için helak olmadı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Allah Lut kavmini eşcinsel yarattığı halde neden cezalandırdı? 39 cevap verildi
Lut kavmi neden helak edildi? 8 cevap verildi
Zamanında Lut kavmi geyler için taşlanmıştı. Günümüzdeyse lezler için neden taşlanmıyor? 14 cevap verildi
Tarikat şeyhleri eşcinselliği caiz kılabilir mi? 13 cevap verildi
Allah neden eşcinselliği lanetliyor? 10 cevap verildi
Eskiden Ezan yasak mıydı? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨