Açılmak istiyorum ama bunu aileme nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum?

Merhaba ben 11 yașımda kendi isteğimle kapandım ama artık istemiyorum. Bu sitede okuduğum bazı soruların altında nasıl mutluysan öyle yaşa tarzı yorumları görünce az da olsa cesaretlendim ama beni tanıyan insanlarda böyle mi düşünür yoksa beni dışlayıp arkamdan mı konușurlar ve tabii aileme nasıl söyleyeceğimi de bilmiyorum bana yardımcı olabilir misiniz?
Açılmak istiyorum ama bunu aileme nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum?
Cevapla