arkadaşlarına "napıyon gardaşım" bir kızla konuşurken "tamam bacım" demesi 😍 tam beyfendi ya😍 ve "napıyorsunuz kanka" diye konuşanlardan ise nefret eden bir tek benmiyim?😂 Şu an aklıma Maraşlı geldi of evladım of😂😍
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle seviyorum diye "ay inanamıyorum ay" felan bayılmanıza gerek yok herkesin tarzı farklıdır ve ben böyle seviyorum. 🤚 Kansız kankacılar basmış burayı derhal gidin şerrolar😂
Bir erkeğin böyle sözlerinden etkilenen bir benmiyim?
Yerine göre mesafe koymak için iyi bir yöntem. Örneğim kızı begenmiyorsam kardeşim diye hitap ederim. Begenirsem dünya ahiret bacımsın dünya ahiret bacımsın uzayda yakalamıyayım diye düşünürüm vs vs vs.
Kimine mesafeli kimine candan yaklaşan insanlar insanına göre hareket edıyorlar yani. Öyle her gördüğüne sülük gibi kanki kankoş yapmamaları alakaları 👍
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Yerine göre mesafe koymak için iyi bir yöntem.
Örneğim kızı begenmiyorsam kardeşim diye hitap ederim. Begenirsem dünya ahiret bacımsın dünya ahiret bacımsın uzayda yakalamıyayım diye düşünürüm vs vs vs.
Sorunu troll olarak güncellemezsen hatrım kalır minik tırtılım
Niye trol olarak güncelliyim. Böyle seviyorum sizi gidi kankacılar😂👍
Biz de kardeşim deriz yanlışlıkla olsa da kanka lafı çıkar ama herkese de kardeşim demeyiz
Zaten kardeş sadece adamına denir olmayanınlada muhatab olunmaz👍
Maraşlı bir komşum aynen böyle konuşuyor. Samimi içten birisi
Ne güzel
Anlattigin birbirine zıt olan iki tipte sahsen sevilesi degil.
Şahsen ben seviyorum
Aynen ya benimde hosuma gidiyor bacim falan demeleri
Bazilari yegen diyor oda guzel 😂
Ağır başlılığın daniskası resmen😍
Manyak yaa 😂😂 aynen güzel ama bazı erkeklerde itici oluyor. Yakışana yakışıyor diyelim.
Selam, bana itici geldi ama siz bilirsiniz. :)
Olabilir ben seviyorum
Şu hayatta her türlü modelden hoşlanan var bir bizden hoşlanan yok m. q
Hahaha
bunun ağirbaslıkıkla ne alakasi var😂😂
Kimine mesafeli kimine candan yaklaşan insanlar insanına göre hareket edıyorlar yani. Öyle her gördüğüne sülük gibi kanki kankoş yapmamaları alakaları 👍
tamam
Yönetilmeyi seven bir kişilğiniz bar galiba
Hic düşünmedim
Modern keke seviyorsun yani
Ağır başlı diyelim biz ona😍
Boyle dayak yiyeceğin belali erkek yani, sonra kizlar neden hayatını kaybediyor
Valla tanıdıklarım var ve hicte dayak atmazlar asıl sahiplenirler Allahın emaneti gözüyle bakıyorlar. 👍
Bir de tiktok falan da cekiyorlardir
Ne tiktoku adam instagram kullanmaz racona ters 😂😂😂
Onun raconu seveyim ben, 2 faça görse kaçacak fare deliği arar merak etme
Zaten adam olmayana dayak bile atmazlar kacmayı boşver
Adamliklarini önlerindeki uçkuru ile bilirler
Ilginç senin gibiler kaldı mı
Kalmadı sanırım herkes alışmış sümük gibi yapılanlara😂
Yalnız dediğin kelimelerde az kaba
Kutahyalimisın bacım. sen 😁
Değilim orası nere 😂
Pardon ya konyalı diyecektim kusura bakma 👍
Evet sensin.
Hayır onlar
Olmaz şunlar.
Ben etkilenmiyorum
Olabilir
Troll dimi
Değil tabikide, bir erkek ay kankaaa dediği an soğuyorum öh kusasım geldi şu an😂
Ay kanka da demesin de, bunları da demesin yav normal konuşsun işte :(
Safsın teyze
Kanka katılmıyorum
Kankan batsın öh,
tm knk
Ok şerro.
serro ne :)
Garip.