Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sağlık bakanlığı iletişim hattından öğrendiğim kadarıyla kesinlikle böyle bir uygulamaları yokmuş Yani sadece polis bu ceza işlemlerine bakıyormuş Ben oturdum tc numaramla banka hesabı açılmasın diye dua ediyorum Siz de aynı hataya düşmeyin diye söylemek istedim 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Niye verisin ki kimlik numaranı polis olsa tamam sarı çizmeli Mehmet aga umarım kimliğinden birşeyler denemezler
Umarım :(
Ayni olayi yasadim 5 veya 6 ay civari oldu sıkinti yok 😀
Ama olay baskaymis ya benimkiler polisti sen keske vermeseydin iyi olmamis
:( ya ben de o anın şaşkınlığından bilemedim umarım sıkıntı olmaz teşekkürler bilgi için
Insallah olmaz rica ederim iyi geceler size
itiraz etseydın... ıyıce cıvıdılar zaten kımse yok artıslık pesındeler nefes mı almayalım
Ya evet ben de çok dikkat ederim aslında ama metrelerce yakınımda kimse yoktu diye rahattım
yanı bunu acıklasaydın kapalı alanda normalde yurt dısında boyle bır yasak yok dırekt yavskalık yapmıslar
Her önüne gelene kimlik vermeyin nolur nolmaz sahte insanlar çok
ablacım sen de ona kimlik sorsaydın kimlik verilir mi öyle önüne gelene
Çok haklısınız ya o an işte tedirgin oldum birden
Neden kimliğini verdin?
Görevli kartı falan vardı ama polis değildi eminim O an ne yapacağımı bilemedim
Kimliğimi veremem diyebilirdin
Öyle bir yetkisi yok
seni yemişler
Vermeseydin keşke