Psikolojim çok kötü gittikçe kilo alıyorum ve içimden bir ses inşallah 300 kg olur da ölürsün diyor ne yapayım?

Zaten yaşamak istemiyorum zayıflayıp napayım ama elbiselerin fotoğraflarına bakıp kendime işkence ediyorum
Psikolojim çok kötü gittikçe kilo alıyorum ve içimden bir ses inşallah 300 kg olur da ölürsün diyor ne yapayım?
Cevapla