Evi terk etmek zorunda hissediyorum, ne yapmalıyım?

Annem babam ben abim yaşıyoruz. Ben kpssye hazırlanıyorum. Evimiz 2+1 abim sürekli odamızda (ikimiz kalıyoruz) bilgisayar oynuyor sesli şekilde konuşuyor sürekli. babam deseniz oturma odasında sürekli çekirdek çitleyip yüksek sesle maç izliyor. Artık çok bunaldım hem bana oku diyor diretiyor hemde ders çalışmama imkan vermiyorlar bıktım ben artık evi terketmek istiyorum mutfakta yerde ders çalışıyorum sesleri buraya kadar geliyor artık nefret ediyorum bir an önce KPSS’yi kazanıp defolup gitmek istiyorum şu evden canıma tak etti. Maddi imkanım olsa hiç düşünmez 1+1 eve çıkardım. Nolur bir tavsiye verin ben bu evde ne yapayım. O kadar anlayışsızlar ki sesiz olur musunuz ders çalışacağım diyorum bağırıp çağırıp küfür ediyorlar. Neden şanssızım bu kadar. İnsan ailesini seçemiyor😔😣
Evi terk etmek zorunda hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla