Erkek kardeşime tekme attım bir şey olmamıştır dimi?

Uzun süredir beni rahatsız ediyor gelip vuruyordu ben de artık dayanamadim caktım bir tane bacak arasına. Yumurtalarım diye bagirdi ağladı djsjshshsxg Şimdi de zar zor yürüyor ve odasına kaçtı dışarı da çıkmıyor.
Toplarina bir sey olmamıştır dimi? Çok kuvvetli vurmadım sonucta ve alt tarafı bir tanecik tekme attım yani. Saatler geçti ama hala acidigini söylüyor. Kızlar siz hiç vurduysaniz bir şey olmuş muydu ya da erkekler size vurulduysa bir sorun çıktı mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sebepsiz yere vurmadım asıl o dövüyor beni o yüzden suçlusun falan demeyin yani
Erkek kardeşime tekme attım bir şey olmamıştır dimi?
Cevapla